Požiar motora 25.12.1997 http://vtedy.tasr.sk/zoom/293272/view
Fleet numbers: |
| ||||||||||||||||||
Type: | Ikarus 435.18 | ||||||||||||||||||
Builder: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||||||
VIN: | TRA435V4CS1SK0113 | ||||||||||||||||||
Engine number: | D0826LUH10 1730755817181 | ||||||||||||||||||
Plate: | BAC 14-15
BA-725HU BA-733HU (od 2017) | ||||||||||||||||||
Manufactured: | 1995 | ||||||||||||||||||
In service: | 1.4.1996 | ||||||||||||||||||
Acquisition price: | 5 611 213 Sk | ||||||||||||||||||
Depot: | Petržalka
Krasňany (depozitár HV) Trnávka (od 2017) | ||||||||||||||||||
Home line: | 68 | ||||||||||||||||||
Accidents: | Požiar v motorovej časti na zastávke Nový most na linke 90 (25.12.1997) | ||||||||||||||||||
Information system: | BUSE BS 100
BUSE BS 110 (140 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (28 × 19 px) BUSE BS 120 | ||||||||||||||||||
Specific signs: | Zelené fólie na čelnom skle.
Zelené osvetlenie v prednej časti vozidla. | ||||||||||||||||||
Additional information: | historic vehicle | ||||||||||||||||||
Other data: | V 6 - 11/2011 slúžil len ako záloha v prípade nedostatku vozidiel.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky zachované vo vozovni Krasňany. Pôvodne sa uvažovalo o jeho zaradení do zbierky historických autobusov DPB. | ||||||||||||||||||
Last records of service: |
|
E479_1001
Samozrejme, že to teší, nakoľko s počtom ľudí ktorých máme, je to viacmenej zázrak.
Lenže tento zázrak funguje iba vtedy, ak sú vozidlá aspoň v stave takom, kedy naozaj stačí do nich investovať málo peňazí - čo si myslím, že určite nie je prípad 4122, 4806 a už vôbec nie už spomenutých konkrétnych trolejbusov.
Dopláca sa na to, že vozidlá dlhodobo stáli pod holým nebom, nerobilo sa s nimi nič a aj keď prebiehajú teraz pokusy ich aspoň prezentovať nejakým a možno funkčným spôsobom, tie následné investície, nielen z hľadiska financií ale aj ľudskej sily, budú mnohonásobne vyššie.
Dúfam, že sa raz dožijeme plnohodnotných rekonštrukcií, s dostatkom financií a personálu.