Načo sa využíva/využívala keď je technologické vozidlo? Ale nehneval by som sa ani keby ju zaradili do premavky
Fleet numbers: |
| ||||||||||||||||||
Type: | T3/V.CS (1975 - 1983)
T3M (od 1984) | ||||||||||||||||||
Builder: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||
Serial number: | 164673 | ||||||||||||||||||
Manufactured: | 1975 | ||||||||||||||||||
In service: | 1976 | ||||||||||||||||||
Withdrawn: | 2019 | ||||||||||||||||||
Depot: | Jurajov dvor (do 1995)
Krasňany (1995 - 2018) Jurajov dvor (od 2018, po vyradení z osobnej premávky) | ||||||||||||||||||
Couples: | 7610/II+7609 (1984 - 1995)
7602/II+7610/II (od 1995) | ||||||||||||||||||
Ads: | Hardsoft | ||||||||||||||||||
Accidents: | Požiar stykačovej skrine v Rači (20.10.2015) | ||||||||||||||||||
Overhauls and changes: | Modernizácia na typ T3M - dosadenie výzbroje TV1 z pôvodnej T3M #7610 (1984); v premávke od 6/1984
Dosadenie kabíny vodiča z typu T3SUCS, starší typ GO (1995) Informačný systém BUSE (10/2003) Polpantograf Lekov/Sécheron ESGE 53-3100 (5.8.2005), v roku 2009 otočený kĺbom dopredu | ||||||||||||||||||
Information system: | BUSE BS 120 (od 10/2003)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) (od 10/2003) | ||||||||||||||||||
Other data: | Vozeň nahradil vyradený vozeň T3M #7610 a zaradil sa v súprave na jeho miesto pred #7609. | ||||||||||||||||||
Last records of service: |
|
upravovač fotiek
Dvojstovák v roku 1956:
https://imhd.sk/ba/galeria-media/31450/
https://imhd.sk/ba/galeria-media/31451/
https://imhd.sk/ba/galeria-media/31452/
https://imhd.sk/ba/galeria-media/99369/
https://imhd.sk/ba/galeria-media/99370/
K2 v 80. rokoch:
https://imhd.sk/ba/galeria-media/21871/
T3SUCS v roku 1998:
https://imhd.sk/ba/galeria-media/4959/
https://imhd.sk/ba/galeria-media/4960/
https://imhd.sk/ba/galeria-media/4961/
https://imhd.sk/ba/galeria-media/4962/
T6A5 v roku 2001:
https://imhd.sk/ba/galeria/u/50/
Pamätám si, že keď tam vykoľajila "Whirpoolka", tak tam boli úplne povolené rozchodnice, kopal som do nich nohami a len tak plantali. Nečudujem sa, že tam došlo k výkoľaju. Na fotke vidno, že terčík 30. Neskôr tam zavesili 20. Dnes je tam zasa 30, ale pri oveľa väčšom polomere oblúku s lepšou geometriou. Pevná jazdná dráha nepustí.
Aj 7927+7928 v roku 2001 vykoľajila na Riviére. Neskôr sa táto súprava stala legendárnou "autonómnou" jazdou v Dúbravke.
T3SUCS v roku 2002:
https://imhd.sk/ba/galeria-media/5182/
Škoda ForCity v roku 202x:
work in progress... alebo aj nie, je to tam zabetónované a jazdí sa tam pomaly... až moc pomaly... Jedine že by došlo k fatálnemu rozlomeniu obruče alebo inej poruche na podvozku