VehiclesBusesSOR NB 18 City › #4267
Fleet number:4267       
Type: SOR NB 18 City
Builder: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Serial number: 529
VIN: TK9F8XXNPFLSL5529
Plate: BL-599KG
Manufactured: 2015
In service: 31.8.2015
Acquisition price: 308 200 €
Depot: Petržalka
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370, BS 370
BUSE BS 210/5, BS 210/4, BS 210/4, BS 210/1, BS 210/1
BUSE BS 310
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Other data: Vozidlo vybavené systémom APC.
Last records of service: 18th Nov 2019 26/13
18th Nov 2019 83/13
17th Nov 2019 68/3
17th Nov 2019 92/3
16th Nov 2019 ZV-A/32
16th Nov 2019 95/5
16th Nov 2019 99/6
16th Nov 2019 21/1
15th Nov 2019 20/6
15th Nov 2019 36/1
All records of service

Comments

Login: Password:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB).
You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Durkø494125.4.2019 15:22 #19 Re:
Reply on #18 od S499.1023:
Pome sa tu teraz chytat za slovicka ze kto je aky v gramatike.Mna netrapi ako je to napisane,hlavne nech to ma hlavu a patu
S499.102324.4.2019 13:52  +1#18 Re:
Reply on #17 od Durkø4941:
Vôbec by to nepomohlo, na spomínaných križovatkách nebolo vidieť ani z vozov s celou kabínou.
A ty by si sa mohol zlepšiť v gramatike.
Durkø494123.4.2019 23:22 #17 Re:
Reply on #7 od Ike:
Mohli sa kupit vozy s celou kabinou.Ale my musime byt "otvoreny verejnost"podla jedneho nemenovaneho pana.Mat cele kabiny,ziadne tieto kraviny ohladom branenia vo vyhlade sa nemusia riesit.Kazdy by bol spokojny.Aj vodici,aj cestujuci
trolejbus620723.4.2019 17:32  +1#16 Re:
Reply on #15 od S499.1023:
Vidíš, na tú som úplne zabudol... 😉
S499.102323.4.2019 17:21  +1#15 Re:
Reply on #13 od trolejbus6207:
Aj pri vychádzaní z 29. augusta na Mickiewicku to bolo výživné, keď bola ešte hlavná rovno po Miczkiewiczke a pri prvých dverách nalepenýn nechápavý idiot. Keď som ho zo dva-tri krát tresol kabínkovými dverami, pochopil každý.
trolejbus620723.4.2019 16:20 #14 Re:
Reply on #12 od Andy:
Ja som "netrestal" cestujúcich za nejakého vola, ktorý ma vytočil, ale určite to človeku na kľude nepridalo...
trolejbus620723.4.2019 16:16 #13 Re:
Reply on #11 od lostrail:
Tu nič také nikdy neplatilo a veľmi pochybujem, že by sa to niekedy zaviedlo. Inak, ak ma pamäť neklame, nemal som s tým problém, akurát pri Metropolke smerom z centra to bolo "zaujímavé", keď nešli semafory, ale dalo sa - postavil som sa zo sedačky a šliapol na jazdu, keď bolo voľno 🙂
Andy23.4.2019 14:56 #12 Re:
Reply on #8 od trolejbus6207:
Ja si pamätám vodiča, ktorý sa raz ešte na linke 218 na Račianskom mýte rozhodol, že si vyloží nohy na volant, a ďalej nebude pokračovať, lebo mu niekto nastupoval pri zatváraní dverí a zasekla sa mu taška vo dverách. Akurát že tým "potrestal" akurát tak ostatných ľudí v trolejbuse, ktorí za nič nemohli a tomu jednému to bolo aj tak jedno. Ja som vtedy skoro zmeškal vlak.
lostrail23.4.2019 14:26 #11 Re:
Reply on #8 od trolejbus6207:
Dnes toto ludia absolutne nie su nauceni, takze prvy vodic, ktory toto zavedie, bude mat aj prvu konfrontaciu. A dalsie. Neviem, ci to za to stoji. Vacsinu to aj tak nikdy nenauci.
gejza22.4.2019 19:09 #10 Re:
Reply on #9 od yellowcaptcha:
v bruselskej MHD je všetko vo francúzštine a flámčine a tiež tam zvysoka kašlú na cudzincov .... takže v tomto smere sa len prispôsobujeme trendu
yellowcaptcha22.4.2019 17:02 #9 Re:
Reply on #6 od adriatic:
Či to nebude tým, že všetkých desať priblbnutých nálepiek má slovo ďakujeme väčšie ako samotný oznam, a ani jedna z nich nieje v inom jazyku ako slovenčina...
trolejbus620722.4.2019 16:17 -1#8 Re:
Neviem, ako je to dnes, ale za mojich mladých čias, keď sme boli v Prahe na spartakiáde, vozili sme sa autobusmi a akonáhle stál niekto za žltou čiarou, vodič nič nevysvetľoval, jednoducho sa nepohol...
Ike22.4.2019 16:07 -1#7 Re:
Reply on #6 od adriatic:
Moja hlúpa otázka znie: prečo sa vôbec vyrábajú vozidlá, ktoré umožňujú stáť vodičovi vo výhľade? Rozumiem argumentu o śírke dverí a rýchlejšej výmene cestujúcich, ale vodič by mal sledovať daný priestor aj počas nastupovania/vystupovania.
adriatic22.4.2019 15:22 -2 +1#6 Re:
Reply on #4 od Ričard:
Myslím, že dispečeri majú dosť iných starostí, ako lepiť nejaké prototypové a neorezané kusy nálepiek na tabule ZV....

Mimochodom, myslím, že tých nálepiek je tam ešte aj málo. Nepochybujem totiž o tom, že sa nájde dostatok hovädzieho, ktoré okrem toho, že nevie čítať nevie ani rozmýšľať a aj napriek tým nálepkám sa tam jednoducho postaví. 🤔
Jadran21.4.2019 16:08 #5 Re:
Reply on #4 od Ričard:
To je robota vodičov, čo majú ten voz pridelený pravidelne na ZV. Na tabuľke ZV to je nalepené preto (asi do počtu), lebo aj tá tabuľka je tam natrvalo v tom voze.
Ričard20.4.2019 14:56  +1#4 Re:
Reply on #3 od yellowcaptcha:
Záložné vozidlo.

Nebude to domáca výroba, bolo to na tabuli z výpravne. Možno len nejaký prototypový/nevydarený a neorezaný kus, ktorý nejaký ambiciózny dispečer nalepil na prvú vec, čo mal poruke.
yellowcaptcha20.4.2019 2:53  +1#3 Re:
Reply on #1 od Ričard:
A inak teraz pozerám, že tá „nálepka“ na prednom skle je najskôr domáca výroba – panáčik nieje preškrknutý, a za červeným ohraničením je žltý okraj navyše.

Čo mal na druhej strane tej kartičky na čelnom skle? 🤔
yellowcaptcha19.4.2019 20:13  +1#2 Re:
Reply on #1 od Ričard:
Ešte by sa zmestila nálepka na to vodorovné madlo. 😁
Ričard19.4.2019 19:55  +2#1 Re:
Hlavne prosím nestojte vodičovi vo výhľade...

Search in vehicle catalogue

Fleet number:
Vehicle type: