VehiclesBuses › Otokar Kent C 18,75

Otokar Kent C 18,75
Otokar Kent C 18,75
Otokar Kent C 18,75
Otokar Kent C 18,75

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Otokar Kent C 18,75 3311 – 3350 2021 2022 40
2. Otokar Kent C 18,75 3351 – 3381 2022 2022 31
Total 2021 – 2022   71

Technical Data

Length 18750 mm
Width 2540 mm
Height 3245 mm
Height of floor 330 mm (270 mm s kneelingom)
Wheelbase 5900 mm a 6740 mm
Doors 4
Number of seats 39 + 1
Number of standing places 91 (5 os./m2)
116 (8 os./m2)
Design load 130 + 1 (5 os./m2)
155 + 1 (8 os./m2)
Weight of unloaded vehicle 17450 kg
Gross vehicle weight 28000 kg
Engine DAF Paccar MX-11 270, Euro 6D, naftový, vodou chladený 6-valec, s recirkuláciou výfukových plynov, technológiou SCR a aktívnym filtrom pevných častíc (1. séria)

DAF Paccar MX-11 270, Euro 6E, naftový, vodou chladený 6-valec, s recirkuláciou výfukových plynov, technológiou SCR a aktívnym filtrom pevných častíc (2. séria)
Continuous power output 270 kW / 1600 rpm
Piston displacement 10837 cm3
Maximum torque 1900 Nm / 900 - 1125 rpm
Maximum speed 85 km/h
Transmission ZF EcoLife 6 AP 2000B, 6-stupňová automatická, s integrovaným retardérom
Steering wheel Hema Servocom 8098, hydraulické
Axles predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová
zadná: ZF AV 133, portálová, hnacia
Tyres 275/70 R 22,5
Air conditioner Sütrak Coldline AC 353 P
Sütrak Coldline AC 34 Electrical (kabína vodiča)
Cooling capacity 2 x 27 kW (AC 353 P)
3,5 kW (AC 34)

Photos

Vehicle catalogue

3311 3312 3313 3314 3315 3316 3317 3318 3319 3320 3321 3322 3323 3324 3325 3326 3327 3328 3329 3330 3331 3332 3333 3334 3335 3336 3337 3338 3339 3340 3341 3342 3343 3344 3345 3346 3347 3348 3349 3350

3351 3352 3353 3354 3355 3356 3357 3358 3359 3360 3361 3362 3363 3364 3365 3366 3367 3368 3369 3370 3371 3372 3373 3374 3375 3376 3377 3378 3379 3380 3381

Legend and statistics

3311vehicle in service: 71 (100 %)
3354today in service: 1 (1.4 %)
3312vehicle ot of service (more than 2 weeks): 11 (15.5 %)
3341vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (1.4 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 67.8 %, Monday to Friday 71.2 %

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jancigyu #394:
To máš trošku mýlne informácie, keďže už je takmer skompletizovaný...
Reply on: Petto #398:
Podniky s takto rozsiahlym vozidlovým parkom nemávajú havarijné poistky - poistné by bolo vyššie ako eventuálne plnenie. Preto som sa pýtal, z akej poistky.
Reply on: jancigyu #395:
Čo sa im cenovo neoplatí? Ak sa rozhodne o tom, že je potrebné vyrobiť nový zadný článok, tak sa objedná nový zadný článok a premontujú sa doň nepoškodené prvky z pôvodného článku. To sa následne zaplatí. Predpokladám, že Turci to nebudú robiť niekde v dielni na kolene, ale vyžadovalo by si to prevoz do výrobného závodu v Turecku, čo už stojí nejaké chechtáky, ktoré celú opravu predražia. Autobus je však relatívne nový a určite má ešte vysokú účtovnú hodnotu, takže sa nemôže len tak odpísať a vyradiť.
Reply on: S499.1023 #397:
Havarijna. Ak ju tie vozidla maju. Aj ked voci vykyvom pocasia ci ako sa to definuje nemusia byt poistene.
Reply on: Petto #396:
Aká poistka?
Reply on: jancigyu #395:
Poistka by mala zaplatiť nový voz potom nie?
Reply on: Ma178rek #390:
3341 potichu vyradená. Nečaká sa na nich Turci by tam museli vyrobiť celu zadnú časť od “harmoniky” a to sa im cenovo neoplatí a vedenie je slabé na to aby to vyriesili a dotlačili ich k tomu. Videl som ten bus a tam sú rámy hore poohybané do všetkých strán
Reply on: majky1602 #389:
3341 sa potichu vyradila, opraviť ju je nemožné, Turci to robiť nechcú(neoplatí sa im to) a tak ten voz je nevieme kde ale do premávky ten konkrétny voz už nevyjde.
Reply on: mmmmm #392:
Nie vždy všetko čo je najlacnejšia kúpa je aj najlepšia kúpa 😉
Čo je s týmito vozmi že sa rozpadávajú a rozoberajú keď majú iba okolo 3 roky?
Reply on: Ma178rek #390:
Ale tak niektoré vozy opravia za pár dni, a niektoré za mesiace 😆 malo ľudí máš všade…skôr ide o to motivovať tých ľudí
Reply on: majky1602 #389:
Málo ľudí...
Dielne nestíhajú
Nie sú diely

Proste je to celé zle

A 3341 neviem na čo čaká ... Je tam poškodenie väčšie po páde toho stromu ale či sa opravuje ani srnky netušia
Skoro nové vozy a #3341 rok mimo, a niektoré 2-3-4-5 mesiacov odstavené ? Kde je chyba ?
Reply on: SixSixTrooper #387:
Fakt si myslíš, že admin sonduje diskusie, či sa tam nezjaví pripomienka k textu? Skôr by som skúsil napísať mail.

SixSixTrooper

Reply on: SixSixTrooper #386:
Neviem prečo dostávam dizlajky. Pred pár dňami som tie okná otváral. A elektronicky to nebolo.

SixSixTrooper

Reply on: SixSixTrooper #379:
Zas a znova označujem túto chybu v texte.
Reply on: sor_2048 #384:
Ospravedlňujem sa za nezrozumiteľne napísanie
*prva séria ma len pravú a druhá ma obe
Reply on: Urbanway 2423 #369:
1. Séria má len pravú
2. Séria má obe
Reply on: Sor city #377:
Preco rospravate o Sorkach ked tu toto neni chat ohladom SORu ale o OTOKARe???
Reply on: SixSixTrooper #381:
Čo robýš?