VehiclesTrams (Trolleys) › Škoda 30T ForCity Plus

Škoda 30T ForCity Plus

Fleet List

Set Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Škoda 30T0 ForCity Plus 7501 – 7502 2014 2015 2
2. Škoda 30T1 ForCity Plus 7503 – 7515 2015 2015 13
3. Škoda 30T2 ForCity Plus 7516 – 7530 2015 2015 – 2016 15
Total 2014 – 2015   30

Technical Data

Length 32495 mm
Width 2480 mm
Height over air conditioning 3560 mm
Height of floor 350 mm
Doors 10
Number of seats 52 + 2
Number of standing places 190 (5 os/m2)
304 (8 os/m2)
Design load 242 + 2 (5 os/m2)
356 + 2 (8 os/m2)
Weight of unloaded vehicle 47516 kg
Motor Control Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie
Engine Škoda 1MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený
Continuous power output 100 kW
Number of motors 6
Total power output 600 kW
Maximum speed 65 km/h (premávková)
75 km/h (konštrukčná)
Air conditioner Poll KLMT30S
Cooling capacity 3 x 22,6 kW
Heating capacity 3 x 13 kW

Fotografie

Vehicle catalogue

7501 7502

7503 7504 7505 7506 7507 7508 7509 7510 7511 7512 7513 7514 7515

7516 7517 7518 7519 7520 7521 7522 7523 7524 7525 7526 7527 7528 7529 7530

Number of vehicles in service: 30 (100 %)

Number of withdrawn vehicles: 0 (0 %)

Legend

7529vehicle in service
7530online
7528vehicle ot of service (more than 2 weeks)

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kohut2012 #131:
mne sa z bratislavskych vedeni najviac pacila retazovka v KV (kym bola)...

a na dvere si skus spomenut na karosy, pripadne si niektoreho z poslednych splynovanych mohykanov skus aj odchytit 🙂
Mne sa trakcne vedenie paci. Aj elektrickove aj trolejbusove. Bez trakcneho vedenia mi pride ulica taka prazdna.

Na elektricky Škoda 30T ForCity Plus by sa malo dat na dvere velke upozornenie aby sa ludia neopierali o dvere. Neviem, ci to cestujucim nedochadza, ale vacsina sa opiera o dvere na opacnej strane a tym ich poskodzuje. Napriklad stredne dvere v 7530 maju dost velku volu.
Reply on: si #129:
Jasne, ale aj trakcne vedenie sa da spravit esteticky ako my tu vsetci vieme ale bohuzial to nevedia projektanti novych trati 🙂 ale len som to zdielal zo zaujimavosti 🙂
Reply on: pharel #126:
za mna radsej trakcne vedenie a spolahlivost ako musiet kazdu chvilu menit trakcne baterky.... hlavne ked to vedenie je uz vybudovane...
Reply on: gejza #127:
a prave preto v BA jazdia same SOR elektricky. oh wait...
Reply on: pharel #126:
je to beznádejné, nerobí to SOR .... ? ? ? ?
Fiha, tak pre zaujimavost, v Nice maju elektricku, ktora sa nabija na zastavkach ked vystupuju a nastupuju ludia a nepotrebuje tak droty. To by bolo super aj u nas tak aplikovat, menej vizualneho smogu drotoveho a stoziaroveho 🙂
http://www.alstom.com/press-centre/2018/07/alstom-inaugurates-first-new-generation-citadis-with-innovative-charging-technology-in-nice/
Reply on: Troll #124:
Jáj, to bolo Rubbera? ?

Sakra, aj ja by som mal byť už pozornejší... ?
Reply on: pharel #122:
To naozaj nemusíš, stačí pozornejšie čítať:
#102: "Ďakujem, pýtam sa za to, že práve Škodu 30T pomáham modelovať (hlavne programujem)."
Ako to vyzerá s opravou 7502 a 7518?
Reply on: S499.1023 #121:
Ok, dik, nemohol som vediet, kazdy tu moze robit hocico, nepoznam vase zivotne ani pracovne profily 🙂
Reply on: pharel #120:
No že Rubber asi nebude autorom toho modelu do SIMT.
Reply on: S499.1023 #119:
Nechces radsej polozit otazku alebo napisat koment aby som vedel reagovat?
Reply on: pharel #118:
???
Reply on: medzernik #116:
Engine nieje otázka na mna, a ostatné pošlem email 🙂
Reply on: mrkvakj #115:
No tak e-mail mam vseobecne v profilu, co sa tyka toho aby som sa dostal k vozom, to by bol mozno mensi problem lebo PePa moc casu nema a nechcem ho zase otravovat, navyse v Krasnanoch nemaju 30T. Mas niekde tie hlasenia, ze by som si ich mohol vypocut, len tak zo zvedavosti? ?

Co sa tyka toho enginu, nebolo by ekonomickejsie vyuzit napriklad toho Unrealu? Netreba sa babrat s optimalizaciou tak moc a plno inych vyhod..
Reply on: medzernik #114:
Ked sa nahra... oficialne nie, ale dá sa tam dať 😃 Ja som si ho tam dal 😃 Inak engine, budem hovoriť len o hlavnom vývojárovi, ja zase niesom v SIMTe taký dôležity... Chce vlastný engine, a už sa programuje, ale je to beh na dlhu trať, mal by byť hotový asi o 18 mesiacov 😉 Ked by si naozaj vážne chcel tie zvuky nahrať a pravil by si to do 2 týždnov tak otázka: Kde ťa môžem kontaktovať? 😃
Reply on: mrkvakj #112:
Zaujimave. Nad inym enginom ste nerozmyslali? Unreal 4 alebo tak? Inak so zvukmi by som teoreticky mohol pomoct, len neviem ci by ten moj mikrofon stacil. Este co sa tyka zvukov, bude aj BUSE DPB akusticke hlasenie? ?
Reply on: Rubber38 #105:
Tie textúry su základne bez programovania, Oni sa budú meniť ako noc/deň, bude sa meniť odraz mesta..atď, ked to teda stuhnem ?