Reply on: Solider #72:
To majú zjavne ukotvené v hlave ešte z čias ČKD-Kremnica a K+M-Kremnica, že najlepšia výhybka je žiadna výhybka.
Set | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 30 Tr SOR | 6001 – 6015 | 2013 – 2014 | 2014 | — | 15 |
2. | Škoda 30 TrDG SOR | 6101 | 2014 | 2014 | — | 1 |
3. | Škoda 30 TrDG SOR | 6102 – 6115 | 2015 | 2015 | — | 14 |
4. | Škoda 30 Tr SOR | 6016 – 6035 | 2015 | 2015 | — | 20 |
Total | 2013 – 2015 | 50 |
Length | 12180 mm |
---|---|
Width | 2550 mm |
Height | 3400 mm |
Height of floor | 360 mm
320 mm (nástupná hrana dverí) / 240 mm (s kneelingom) |
Wheelbase | 6180 mm |
Doors | 4 |
Number of seats | 32 + 1 + 2
28 + 1 + 2 (s APU) |
Number of standing places | 62
32 (s APU) |
Design load | 94 + 1 + 2
60 + 1 + 2 (s APU) |
Weight of unloaded vehicle | 10680 kg
12780 kg (s APU) |
Gross vehicle weight | 17550 kg
17270 kg (s APU) |
Motor control | Škoda Electric SJ 3.1, IGBT-tranzistorový
trakčný menič riadený mikroprocesorom (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-420 V AC/280 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení |
Engine | Škoda Electric 4 ML 3444 K/4, trojfázový asynchrónny
APU: KIRSCH APU 100 DIPME - dieselový štvorvalcový motor Iveco NEF N40ENT (Euro 5, 118 kW / 2700 rpm) s elektrickým generátorom PME 250 s nom. výkonom 100 kW / 700 V DC |
Continuous power output | 160 kW |
---|---|
Number of motors | 1 |
Total power output | 160 kW |
Maximum speed | 65 km/h |
Steering wheel | RBL C 500V, s hydraulickým posilňovačom |
Axles | predná: SOR, nezávislé zavesenie kolies, lichobežníková konštrukcia
zadná: ZF AV 132 II/80, portálová, hnacia |
Tyres | 285/70 R 19,5 (predná náprava)
275/70 R22,5 (zadná náprava) |
Air conditioner | Eberspächer Sütrak AC 515 G2 |
Cooling capacity | 22 kW |
6001 | vehicle in service: 50 (100 %) |
6002 | online: 18 (36 %) |
6002 | today in service: 23 (46 %) |
6104 | vehicle ot of service (more than 2 weeks): 6 (12 %) |
Minko
Ak tie sklá majú tak potom je determálne sklo buď slabé alebo situáciu nezachráni (max. pomáha možno usporiť na klíme). Zrejme si v lete ešte nesadal do auta s koženným interiérom do ktorého celý deň pálilo slnko alebo opačne v zime celý deň stálo vonku. nehovoriac napríklad na koženkách vo vrakosách sa aspoň mne osobne šmýka, stačí že šofér prudšie pribrdzí a už ma to vyhadzuje zo sedadla smerom vpred. Áno koženka je možno jednoduchšia na základnú údržbu (nie celkovú) ale za maň osobne neprináša žiaden komfort pre cestujúceho naopak oproti látkovému (udržiavanému) sedadlu ho ešte znižuje.