Je možné, že 1103 už nikdy nebude jazdiť a bude slúžiť na náhradné diely. ? 
						
						
						
						
					| Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity | 
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Tedom C12 G | 1101 – 1110 | 2008 – 2009 | 2009 | 2021 – 2023* | 10 | 
| 2. | Tedom C12 G | 2101 – 2110 | 2009 | 2009 | 2016 – 2024 | 10 | 
| 3. | Tedom C12 G EEV | 2111 – 2120 | 2009 – 2010 | 2010 | 2021 – 2023 | 10 | 
| Total | 2008 – 2010 | 30 | ||||
| * Historic vehicle saved | ||||||
| Length | 12030 mm | 
|---|---|
| Width | 2550 mm | 
| Height | 3354 mm | 
| Height of floor | 340 mm (počas jazdy)
 270 mm (kneeling)  | 
			
| Wheelbase | 6020 mm | 
| Doors | 3 | 
| Number of seats | 29 + 1 | 
| Number of standing places | 57 | 
| Design load | 86 + 1 | 
| Weight of unloaded vehicle | 12100 kg | 
| Gross vehicle weight | 18000 kg | 
| Engine | Tedom TG 210 AV TA 04, Euro 4, CNG, stojatý kvapalinou chladený 6-valec preplňovaný turbodúchadlom s medzichladičom plniaceho vzduchu a elektronickým sekvenčným viacbodovým vyfukovaním plynu TG (#1101 - 1110, 2101 - 2110)
 Tedom TG 210 AV TA EEV (City 210), Euro 5 EEV, CNG, stojatý kvapalinou chladený 6-valec preplňovaný turbodúchadlom s medzichladičom plniaceho vzduchu a trojcestným katalyzátorom (#2111 - 2120)  | 
			
|---|---|
| Continuous power output | 210 kW / 2000 rpm (TG 210 AV TA 04)
 220 kW / 2000 rpm (TG 210 AV TA EEV)  | 
			
| Piston displacement | 11946 cm3 | 
| Maximum torque | 1200 Nm / 1600 rpm (TG 210 AV TA 04)
 1146 Nm / 1600 rpm (TG 210 AV TA EEV)  | 
			
| Maximum speed | 80 km/h | 
| Transmission | ZF Ecomat 6 HP 594C, automatická, 6-stupňová, s integrovaným retardérom | 
| Steering wheel | ZF Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia | 
| Axles | predná: ZF RL 85, tuhá, s torzným stabilizátorom
 zadná: ZF AV 132/80° SLF, portálová s torzným stabilizátorom  | 
			
| Tyres | 275/70 R22,5 | 
| 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 2121 | 
2125 2122 2126 2104 2105 2123 2107 2108 2124 2127  | 
2111 2112 2113 2114 2115 2116 2117 2118 2119 2120  | 
| 1108 | vehicle in service: 1 (3.3 %) | 
| 1108 | vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (3.3 %) | 
| 1101 | withdrawn vehicle: 29 (96.7 %) | 
| 1108 | historic vehicle: 1 (3.3 %) | 
| 2107 | work vehicle: 1 (3.3 %) | 
| 1. | 2. | 3. | |||
|---|---|---|---|---|---|
| 1110 | 2121 | ||||
| 2101 | 1114 | 2125 | |||
| 2102 | 1111 | 2122 | |||
| 2103 | 1115 | 2126 | |||
| 2106 | 1112 | 2123 | |||
| 2109 | 1113 | 2124 | |||
| 2110 | 1116 | 2127 | |||
						
 
						
 
						
 Mi odpalilo dekel.Za to ze poviem ze tedomy su crepy neznamena ze mam mat hned zachvaty.Nemusis sa hnes navazat
						
 
						
  A kebyže sa držím tohto tvojho pravidla, tak už v dnešnej dobe asi nefotím nič. 
 
						
 
						
						
 
						
 ) a hore Pražskou išiel 60 kmh (tachometrových) a ešte by kľudne zrýchľoval (keby linka pokračovala rovno) a aj potom hore v tom najprudšom stúpaní na Stromovej zrýchľoval bez problémov. 
						
 
						
 
						
 
						
 .
						
 
						
.
						
 
						
 Na druhu stranu posledna seria 2111-2120 bola uz o hodne lepsia a vozidlo 2116 doteraz nechapem, ze slapalo jak hodinky, detto 2120 a 2112. Radost s tym cestovat.
						
Mhr1