VehiclesBuses › Tedom C12 G


Tedom C12 G #1101 - 1110


Tedom C12 G #2111 - 2120

Fleet List

SetTypeFleet numbersManufacturedInto ServiceWithdrawnQuantity
1. Tedom C12 G 1101 – 1110 2008 – 2009 2009 from 2019 10
2. Tedom C12 G 2101 – 2110 2009 2009 from 2016 10
3. Tedom C12 G EEV 2111 – 2120 2009 – 2010 2010 from 2019 10
Total: 2008 – 2010   30

Technical Data

Length:12030 mm
Width:2550 mm
Height:3354 mm
Height of floor:340 mm (počas jazdy)
270 mm (kneeling)
Wheelbase:6020 mm
Doors:3
Number of seats:29 + 1
Number of standing places:57
Design load:86 + 1
Weight of unloaded vehicle:12100 kg
Gross vehicle weight:18000 kg
Engine:Tedom TG 210 AV TA 04, Euro 4, CNG, stojatý kvapalinou chladený 6-valec preplňovaný turbodúchadlom s medzichladičom plniaceho vzduchu a elektronickým sekvenčným viacbodovým vyfukovaním plynu TG (#1101 - 1110, 2101 - 2110)

Tedom TG 210 AV TA EEV (City 210), Euro 5 EEV, CNG, stojatý kvapalinou chladený 6-valec preplňovaný turbodúchadlom s medzichladičom plniaceho vzduchu a trojcestným katalyzátorom (#2111 - 2120)
Continuous power output:210 kW / 2000 rpm (TG 210 AV TA 04)
220 kW / 2000 rpm (TG 210 AV TA EEV)
Piston displacement:11946 cm3
Maximum torque:1200 Nm / 1600 rpm (TG 210 AV TA 04)
1146 Nm / 1600 rpm (TG 210 AV TA EEV)
Maximum speed:80 km/h
Transmission:ZF Ecomat 6 HP 594C, automatická, 6-stupňová, s integrovaným retardérom
Steering wheel:ZF Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia
Axles:predná: ZF RL 85, tuhá, s torzným stabilizátorom
zadná: ZF AV 132/80° SLF, portálová s torzným stabilizátorom
Tyres:275/70 R22,5

Vehicle catalogue

1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 2121
2125 2122 2126 2104 2105 2123 2107 2108 2124 2127
2111 2112 2113 2114 2115 2116 2117 2118 2119 2120

  • Number of vehicles in service: 16 (53%)
  • Number of withdrawn vehicles: 14 (47%)

Legend

2119vehicle in service
2120today in service
2114withdrawn vehicle

Renumbered Fleet Numbers

1.2.3.
1110 2121from 2011 
2101 11142009 - 20112125from 2011
2102 11112009 - 20112122from 2011
2103 11152009 - 20112126from 2011
2106 11122009 - 20112123from 2011
2109 11132009 - 20112124from 2011
2110 11162009 - 20112127from 2011

Comments

Login: Password:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB).
You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Durkø494118.6.2019 17:47 -1 +1#20 Re:
Reply on #18 od S499.1023:
Boze ty si iny pacient. Ze sotozachvaty😂 Mi odpalilo dekel.Za to ze poviem ze tedomy su crepy neznamena ze mam mat hned zachvaty.Nemusis sa hnes navazat
mirec24013.6.2019 12:39 #19 Re:
Reply on #16 od Durkø4941:
Sú to vraky, nepochybne, ale určite nie väčšie ako zhnité B741 alebo petržalské Citelisy.
S499.102313.6.2019 12:38 -2 +2#18 Re:
Reply on #17 od Alexidlo:
Durkø z toho má šotoepileptické záchvaty.
Alexidlo13.6.2019 12:26 #17 Re:
Reply on #16 od Durkø4941:
Ako sú životu nebezpečné?
Durkø494113.6.2019 12:20 #16 Re:
Reply on #8 od 3pa3ck3:
Jak toto moze niekto zas pustit do premavky? Ved tieto vraky su zivotu nebezpecne.Stacili mi jazdy minuly rok s 1104 a 1107.Nie dakujem uz nikdy viac.A predstava ze to bude jazdit znovu..
3pa3ck39.6.2019 21:39 #15 Re:
Reply on #10 od S499.1023:
Tak naša vláda predala dva nefunkčné ruské vrtuľníky spoločnosti Bell a na výmenu dostala dva nové a Američania ešte aj niečo doplatili.
TomJ9.6.2019 21:16  +1#14 Re:
Reply on #12 od Petto:
Cez prázdniny by možno Tedomy kapacitne stačili na 74 a 196, pričom SU by sa dali napr. na 59 a 75 (ak by zvládli ostré zákruty v Krasňanoch a pri zjazde z Bajkalskej na Ružinovskú) a kĺby z nich tam, kde ich bude najviac treba.
tbusabustram66099.6.2019 10:01 #13 Re:
Reply on #7 od Durkø4941:
Veď to.
Petto9.6.2019 9:05 #12 Re:
Reply on #11 od S499.1023:
To by asi napadlo kazdeho, ale ktore linky? To uz je tazsie povedat. 😉
S499.10239.6.2019 6:57 #11 Re:
Reply on #9 od Petto:
Tak, že budú môcť byť nasadené tam, kde dnes jazdia kĺbáky ale nie sú až tak životne nutné.
S499.10239.6.2019 6:56 #10 Re:
Reply on #6 od Ámos:
Budeš sa čudovať ale to BOL kauf. Aj naša spoločnosť práve kúpila jednu nepojazdnú lokomotívu za účelom kanibalizácie.
Petto9.6.2019 0:18 #9 Re:
Reply on #8 od 3pa3ck3:
A kratasy 12M ako spasia DPB v suvislosti s Karlovkou ? 😁
3pa3ck38.6.2019 23:23 #8 Re:
Reply on #7 od Durkø4941:
DPB sa zrejme pripravuje na najhoršie v súvislosti s Karlovkou
Durkø49418.6.2019 21:13  +1#7 Re:
Tu mi nieco nevychadza.Preco su tie plachetnice opäť "iba"odstavené?
Ámos21.3.2018 14:43 -1#6 Re:
Toto bol teda kauf.
To co stoji sa kanibalizuje aby aspon cast jadzila?
Petto22.2.2016 12:47 #5 Re:
Asi sa pytam predcasne,ale koncia tento rok tieto crepy ? Min. 1.serii konci koncom roka 2016 8rocny prenajom.
eMDi22.11.2015 13:48 #4 Re:
Reply on #2 od Rubber38:
a vyrobcovi to uz moze byt aj tak jedno 😃
eMDi22.11.2015 13:47 #3 Re:
Reply on #2 od Rubber38:
myslim, ze je tam moznost odkupu za symbolicku cenu po skonceni prenajmu.
Rubber3822.11.2015 13:35 #2 Re:
Reply on #1 od Sor23:
Otázne je, či sa tieto vozidlá môžu kanibalizovať, keď sú len prenajaté
Sor2322.11.2015 11:13 #1 Re:
Je možné, že 1103 už nikdy nebude jazdiť a bude slúžiť na náhradné diely. ?