Treba ho posunúť napr. do Brna, tam na nich stojí trakcia a myslím, že si ho radi opravia a využijú.
| Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Škoda 21 Tr AC | 6401 | 2003 | 2004 | —* | 1 |
| Total | 2003 | 1 | ||||
| * Historic vehicle saved | ||||||
| Length | 11760 mm |
|---|---|
| Width | 2500 mm |
| Height | 3365 mm |
| Height of floor | 340 mm (1. - 2. dvere)
560 mm (3. dvere) |
| Wheelbase | 5700 mm |
| Doors | 3 |
| Number of seats | 26 + 1 |
| Number of standing places | 69 |
| Design load | 95 + 1 |
| Weight of unloaded vehicle | 11430 kg |
| Gross vehicle weight | 18000 kg |
| Motor control | Škoda NSC136 GE 01 M, IGBT-tranzistorový
trakčný menič (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-500 V AC/400 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení Statický menič AnteCarE TSA 21-AK pre napájanie striedavých pomocných pohonov a klimatizácie Statický menič Cegelec SMTK 10D (náhrada pôvodného maďarského meniča AnteCarE TSA 21-AK, od 2019) |
|---|---|
| Engine | Škoda MLU 3649 K/4, asynchrónny štvorpólový trojfázový motor, vzduchom chladený, s integrovanou prevodovkou (1:1,85) |
| Continuous power output | 160 kW |
| Number of motors | 1 |
| Total power output | 160 kW |
| Maximum speed | 65 km/h |
| Axles | predná: Škoda 21, nezávislé zavesenie kolies
zadná: RÁBA AU-10948, portálová, hnacia |
| Tyres | 275/70 R 22,5 |
Agregát ale ako taký by sa samozrejme domontovať dal.
). Sám vieš, ako vyzerajú 9Tr-kové historičáky, keď vylezú z garáže trikrát do roka - neodjazdia bez poruchy ani jednu celú príležitostnú službu...
Papiere na 21Tr maju 5ti
Predmet sa da cielene vyradit...
upravovač fotiek
8Tr by bola oveľa vzácnejšia než T11.
14Tr0 by bola rarita, trolejbus s overovacej série, po ktorej nasledovali masové dodávky toho typu.
Aj tak je to jedno, lebo ani 8Tr, ani T11, ani 14Tr0 sa nedajú už nikde zohnať.