Fleet number:6401
Type: Škoda 21 Tr AC
Builder: Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov
Serial number: 13107
VIN: TM93TAJ6V3ASK3107
Engine number: 0617661
Manufactured: 2003
In service: 18.3.2004
Acquisition price: 12 479 391 Sk
Depot: Trnávka
Hroboňova (2010 - )
Home route: 203 (od 2020)
Overhauls and changes: Výmena pôvodného meniča pomocných pohonov AnteCarE TSA 21-AK za statický menič Cegelec SMTK 10D (2019)
Information system: BUSE BS 100
BUSE BS 200
BUSE BS 120
BUSE BS 210/5, BUSE BS 212/4, BUSE BS 210/1
Additional information: low-floor vehicle
Other data: Trolejbus prišiel do Bratislavy na Železničnú stanicu Filiálka 14.11.2003.

Ako jediný svojho typu je vybavený systémom ABS.

Vozidlo bolo v rokoch 2009 - 2018 dlhodobo odstavené, niekoľko rokov bolo deponované vo vozovni Krasňany, pôvodne čakalo na zakúpenie nového meniča, neskôr sa uvažovalo o jeho odpredaní do DP Brno, ale pre vysoké finančné nároky bratislavskej strany z odpredaja zišlo. Nakoniec bol menič v prvých mesiacoch roku 2019 opravený, ale vozidlo sa nezaradilo do premávky až do mája 2020 (s výnimkou osláv 110. rokov trolejbusov). Dôvodom bola porucha vykurovania interiéru a tiež vlečúce sa rozhodovanie o využití tohto atypického vozidla.
Last records of service: 25.3.2021 203/5
24.3.2021 203/1
18.3.2021 203/5
16.3.2021 203/1
15.3.2021 203/5
10.3.2021 203/1
9.3.2021 203/5
5.3.2021 203/5
2.3.2021 203/1
1.3.2021 203/5
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viko #118:
Možno. Ale ani tu to rozhodne nie je offtopic ani nevhodné. Ja som to našiel cez zoznam najnovších príspevkov, inak by som netušil že to znova jazdí.
Reply on: Adam3 #116:
Ďakujem, že s mojím príspevkom súhlasíš.
Reply on: 810zssk #117:
Nechcem hejtovať, ale nehodí sa taká info skôr do dispečerského? Myslím, že častejšie ľudia čítajú tam, než by sliedili kde je otvorená téma...
Presne tak, ten príspevok užitočný je, nie každý sleduje denno-denne výpravu. Plus to že to znova jazdí je, takpovediac, udalosť.

Už toľko nehejtujte.
Velmi vynimocne s horvim suhlasim, zo zaciatku som tu vypravu kontroloval ale postupne s tym prestal, takze mne tato informacia pomohla.
Reply on: Jak44 #114:
Je to pre tých, ktorí stratili trpezlivosť pozerať sa každý deň do výpravy a prestalo ich to po 15 dňoch baviť. Preto oznamujem, že po vyše dvoch mesiacoch sa #6401 vrátila do premávky.
Reply on: HORVI #112:
Kto si to chce cielene odfotiť, pozrie si, či to náhodou nejazdí.

Kto sa s tým chce povoziť, pozrie si, či to náhodou nejazdí.

Kto to stretne náhodne, stretol by to náhodne tak či tak.

Kto nemá záujem to fotiť/zviezť sa, toho to nezaujíma.

Tak načo je dobré toto zbytočné komentovanie diskusie? 🙂
Reply on: HORVI #112:
Je mi jasne. Narazal som na to tvoje slovo "nikto".
Reply on: IBBI #111:
Nie, lebo nie každý deň prejde človek po uliciach, na ktorých jazdí L203.
Reply on: HORVI #110:
Lebo vsetci sme v uliciach mesta slepi.
#6401 je už opäť po 2 mesiacoch v premávke. Ja viem, môžete si to pozrieť do výpravy, ale keby som toto sem nenapísal, tak by sa nikto nezaujímal a nemal by tušenia, že #6401 je opäť v premávke.
Reply on: S499.1023 #107:
Ok, nehádam sa, nočnú situáciu na Lazarskej asi nepoznám tak dobre ako ty. 🙂
Uz ste mimo temy k tomuto vozidlu hosi.
Reply on: Urbanway 2423 #106:
Pozri, ja pamätám časy, keď sa na nočáky vypravovali výhradne 2x T3, tak ma nikto so žiadnym počutím nemusí oblbovať. A nehovorím o Silvestri ale konkrétne som menoval iné príležitosti. Na Silvestra sú nadväznosti zrušené najmä preto, že sa jazdí na polovičný interval, čo znamená do niektorých lokalít hustejšiu premávku ako cez deň, takže nadväznosti sú zbytočné.
Reply on: S499.1023 #105:
Ja som zase počul, že 15T/KT8/súpravy na nočákoch sa počas týchto akcií iba "trpia" a že ani vtedy to na Lazarskej nie je ideálne. Koniec-koncov napr. na Silvestra zvyknú byť zrušené všetky garantované nadväznosti, takže možno preto nie je na Silvestra na Lazarskej problém. Je mi ale jasné, že aj šotoušstvo vedenia a "šetrenie" nových vozov má na tom určitý podiel viny.
Reply on: Urbanway 2423 #101:
Keďže nie je problém v prípade silných nocí (koncerty, Signal festival) vypraviť na nočáky 2x T3 / 2x T6, tak v tom to zjavne nebude. Je to v tom, čo som napísal. Bolo to už za DPP x-krát verejne povedané vrchným šotoušom Ing. Šurovským.
Reply on: 810zssk #100:
Presne. A na silné noci aj 25Tr.
Reply on: Viko #102:
Zháňať/vymýšľať a dokonca aj vyrábať.
Reply on: ufo #94:
Rozhodne sa za viac trápenia dá pokladať to, že oproti obráteniu sa na existujúceho výrobcu, ktorý na nedávno vyrobenú vec stále bežne drží diely, pri 21Tr boli mnohé diely vyvinuté pred 25 rokmi, ich pôvodní výrobcovia dávno zanikli a teda treba zháňať/vymýšľať alternatívy.
Reply on: S499.1023 #99:
A nie je v Prahe problém s dĺžkou 14T a 15T, ktoré by sa tým pádom nezmestili na Lazarskú?