Reply on: 6503 #110:
A prečo by sa malo TMB zbaviť exponátu, lebo Bratislavčania si nevážili to čo mali keď to mali?
| Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Škoda 21 Tr AC | 6401 | 2003 | 2004 | —* | 1 |
| Total | 2003 | 1 | ||||
| * Historic vehicle saved | ||||||
| Length | 11760 mm |
|---|---|
| Width | 2500 mm |
| Height | 3365 mm |
| Height of floor | 340 mm (1. - 2. dvere)
560 mm (3. dvere) |
| Wheelbase | 5700 mm |
| Doors | 3 |
| Number of seats | 26 + 1 |
| Number of standing places | 69 |
| Design load | 95 + 1 |
| Weight of unloaded vehicle | 11430 kg |
| Gross vehicle weight | 18000 kg |
| Motor control | Škoda NSC136 GE 01 M, IGBT-tranzistorový
trakčný menič (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-500 V AC/400 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení Statický menič AnteCarE TSA 21-AK pre napájanie striedavých pomocných pohonov a klimatizácie Statický menič Cegelec SMTK 10D (náhrada pôvodného maďarského meniča AnteCarE TSA 21-AK, od 2019) |
|---|---|
| Engine | Škoda MLU 3649 K/4, asynchrónny štvorpólový trojfázový motor, vzduchom chladený, s integrovanou prevodovkou (1:1,85) |
| Continuous power output | 160 kW |
| Number of motors | 1 |
| Total power output | 160 kW |
| Maximum speed | 65 km/h |
| Axles | predná: Škoda 21, nezávislé zavesenie kolies
zadná: RÁBA AU-10948, portálová, hnacia |
| Tyres | 275/70 R 22,5 |
Predmet sa da cielene vyradit...