VehiclesTested Trolleybuses › Ikarus 415T

Ikarus 415.T1
Ikarus 415.T1

Technical Data

Length 11440 mm
Width 2500 mm
Height 3007 mm
Working height 5570 mm
Height of floor 760 mm
Number of seats 22 + 1
Number of standing places 66
Design load 88 + 1
Weight of unloaded vehicle 10630 kg
Motor control Ganz-Ansaldo
Engine TK 110-K
Continuous power output 196 kW
Number of motors 1
Total power output 196 kW
Axles RÁBA
Tyres 8.25 x 22.5"

Photos

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kde nakoniec skončil?
Reply on: TIDbus #3:
V článku je napísané kde skončil, aj aký osud ho tam nakoniec stretol.
Aha ok, ďakujem nevšimol som si 😀
"Krátko po vyrobení mu bola vymenená zadná náprava RÁBA za nápravu rovnakého výrobcu novšieho typu." 😭

https://villamosok.hu/troli/ik-415-435/ga-bp1.jpg
https://villamosok.hu/troli/ik-415-435/ga-bp2.jpg

.. za mňa tú Rábu fakt meniť nemuseli ..😁

upravovač fotiek

Reply on: Ecomat #6:
To je len dobré. Kto má furt počúvať to vytie?
Reply on: upravovač fotiek #8:
Preco by to bolo dobre podla Vas?

upravovač fotiek

Reply on: N/A #9:
Novšia náprava už nemala zabudovaný generátor vytia.
Reply on: upravovač fotiek #10:
Generátor vytia? Neviem na aký "pazvuk" presne narážate, no mne napríklad v tomto videu nepríde, že by typ 118.06 mal nejaký divný pazvuk...

https://youtu.be/GFFD__5N-kc?si=aKKQti6OWtFigN_K

Video som našiel nedávno, tak si ho dovolím použiť ako príklad. Vozidlo tam má veľmi pekný a čistučký zvuk.
Reply on: upravovač fotiek #8:
Kto má počúvať rapčanie, pazvuky a opravovať mimoriadne náchylné na poruchy ozubenia, Ráby 518 ?

Váš názor som už videl nielen na tomto fóre.

A príde mi mimoriadne hlúpy, pretože mám dosť silný pocit, že zachovanie len 15 TrM v Bratislave, je čisto vďaka Vášmu odporu voči hlučným variantom náprav Rába.

Choďte si vytvoriť vlastné múzeum plné tichých vozidiel, a nie podsúvať verejnosti len a len Vašu ideológiu o zachovaní čisto tichých vozidiel. Ďakujem pekne.

upravovač fotiek

Reply on: E479_1001 #12:
Píšeš nezmysly.
Prajem Vám teda "príjemné" počúvanie rapčania so šumením v 6635, ideálne bez deklov náprav v interiéri.

Potom možno Vás zobudí realita.
Reply on: E479_1001 #14:
Predpokladam, ze narazate na rolamane zuby diferencialov. Ten zvuk poznam a vybavujem si ho aj na zopar trnavkarskych Rabach 118, ale nachylne na to boli najma 518tky.

Dovodov preco to vznika je vela, z praxe si pamatam ako hlavne dovody prilis velku volu uchytu kolies, jazda v style jazda-brzda-jazda-brzda do/z kopca a pouzivanie olejov pochybnej kvality, resp. celkovo setrenie s predpisanymi davkami oleja/vazeliny.
Asi najviac kde bolo počuť tento zvuk, boli 6633 a 6634 ešte v bežnej premávke pred odstavením v roku 2015.

6634 aj keď ju spravili po oživení,sa tohto problému nezbavila.