Nebola este urobena objednavka,ze ?
| Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | SOR NS 12 diesel | 2501 – 2563 | 2022 | 2022 | — | 63 |
| Total | 2022 | 63 | ||||
| Length | 12000 mm |
|---|---|
| Width | 2550 mm |
| Height | 2995 mm |
| Height of floor | 340 mm |
| Wheelbase | 5900 mm |
| Doors | 3 |
| Number of seats | 30 + 1 |
| Number of standing places | 73 |
| Design load | 103 + 1 (8 os./m2) |
| Weight of unloaded vehicle | 11100 kg |
| Engine | FPT Industrial Tector 7 F4AFE612F, Euro 6E, preplňovaný naftový radový šesťvalec s priamym vstrekovaním |
| Continuous power output | 210 kW / 2500 rpm |
| Piston displacement | 6728 cm3 |
| Maximum torque | 1000 Nm / 1250 rpm |
|---|---|
| Maximum speed | 80 km/h |
| Transmission | ZF EcoLife 6 AP 1020B, 6-stupňová automatická s integrovaným retardérom |
| Steering wheel | RB Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia |
| Axles | predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
zadná: ZF AV 133, portálová, tuhá, hnacia |
| Tyres | 275/70 R 22,5 |
| Air conditioner | Eberspächer Sütrak AC 520 IV
Eberspächer Sütrak K 403-E (kabína vodiča) |
| Cooling capacity | 30 kW (AC 520 IV)
6 kW (K 403-E) |
| Heating capacity | 30 kW (AC 520 IV) |
| 2501 | vehicle in service: 63 (100 %) |
| 2501 | online: 30 (47.6 %) |
| 2501 | today in service: 44 (69.8 %) |
.
. Tak jedine 25xx ak nechcu kuskovat v style 2051+ , 2131+,
Aký červený prúžok myslíš?
. Vykroj z Otokaru.
V porovnaní napr. s kresbou Otokaru, kde je nad čiernou plochou červený prúžok a potom ešte vidno okraj bielej strechy (ale ok, môže to byť jej samotným tvarom).
Ale tak fotka môže skreslovať.
Nikto mi nevie povedať prečo a už som skúšal všetko s chromom spraviť.


však už mali byt tu…
Podľa verejného obstarávania je dodávateľ povinný dodať ich do 30.9.2022. To ešte nebolo.
sme zvedavý 
však cez prázdniny nikto nerobil ako ja asi
ale nejaké screeni sú tunak.
https://www.facebook.com/groups/368133181566/permalink/10158315241751567/
.
), ale chápem, že kvôli bezpečnosti to nejde. Problémom dlhého zatvárania dverí je aj to, že ak ich vodič opätovne otvorí (dobiehajúci/privretý cestujúci), tak potom zase trvá 10 sekúnd, kým sa zavrú. Akože u Otokarov, či NB12 je to v pohode, ale u NS12 a FCLEI sa tie dvere zatvárajú neskutočne dlho, Urbanwaye ale aj napr. viedenské C2 to majú asi najlepšie vyriešené.
Aj keď ten režim mi príde nadbytočný.
Rovnako tak aj SOR NB 18 v časti "Prevádzka" má napísané, že niektoré vozidlá boli z JD preradené do Petržalky.
janci_194