Reply on: Nodes #381:
To si isiel z jeho partakom, ten zase jazdi celkom dobre. A musim poznamenat, ze su uz 3 vodici na voze a nie 2 ako boli predtym.Ayreon: Neviem, ale oni nikdy tak nejazdili. Som prekvapeny! Asi maju nieco z motorickou strankou autobusu. Pokusim sa zistit.
Add 1018 ho nema v laske kvoli transparentom. Na techniku jazdy som alergicky ja. Ale co sa tyka nasho experta 5241(5212) uz som si zvykol.
Sarko
Áno, tieto železničné výhybky sú tam od rekonštrukcie v roku 1992.
Celkovo máme na rýchlodráhe 16 železničných výhybiek S49, z toho:
-výhybky č. 5, 6, 7, 8 na výhybni Pereš,
-výhybky č. 13, 14, 15, 16 na výhybni Ludvikov Dvor,
-výhybky č. 17, 18, 19, 20 na výhybni Valcovne U.S.S.,
-výhybka č. 21 na vlečkovú koľaj.
Vyššie uvedené výhybky sú typu JS49 1:9/190.
Výhybky č. 3 a 4 tvoria úvrať pre konečnú "mestskej" linky "W" a sú to žliabkové výhybky NP4.
Minulý mesiac pribudli ďalšie tri železničné výhybky, a to pred obratiskom do VA U.S.S., ktoré nahradili 3 rozbočovacie žliabkové výhybky NP4 na výstupnú, nástupno-výstupnú a nástupnú zastávku. Teraz je tu pred obratiskom koľajová spojka z dvoch železničných výhybok a jedna rozbočovacia železničná výhybka. Tým, že je tu spojka, všetky nástupištia môžu bez problémov poslúžiť súčasne tak na výstup, ako aj na nástup cestujúcich. Tieto výhybky sú pravdepodobne označené ako 22, 23 a 24, ale zatiaľ neviem, akého sú typu.