Reply on: Esicko #247:
Este k tomu TGV (Train á Grange Vitesse-doslovne vlak velkych rychlosti). Naozaj sa nemozno cudovat nad nespokojnostou prevadzkovatela, kedze TGV sa ako jedinemu dopr. prostriedku v Europe dari konkurovat leteckej doprave, kde kazda takato vyhybka niekolko nasobne spomali rychlost vlaku, co znamena ohrozenie celkovej jazdnej doby z bodu A do bodu B. Neviem ci si takuto vyhybku videl. Kym v elektrickovej doprave je vzdialenost medzi jazykmi vyhybky a srdcovkou od 5 do cca 15m, na tratiach TGV su to stovky metrov (cim vacsia vzdialenost, tym mensi uhol odbocenia), navyse srdcovka je tiez elektricky prestavovatelna, takze kolesa TGV sa tu prevalia ako po klasickej rovnej kolajnici. Jedna uvrat na takejto trati meria aj viac ako 500m a cela vyhybna aj niekolko kilometrov...

BM
Vladimir: Vyhybky mame stare a neudrziavane tak ako by sa mali udrziavat. Proti hrotu starym prazskym vyhybkam sa da ist 15-20 km/h . Narozdiel vyhybky DT su stavane aj na 40km/h. Lenze taku mame iba pri stojari a nikde inde.
Vyprava: 14: 5214
15: 5238
16: 3519
18: 5219,
19: 3503, 3507
30: 3214
34: 3213
36: 5239, 5401, 5206, 5502
37: 3517