Sarko, dakujem za vysvetlenia aj opravu, to som si nevsimol, ze elektricky na tom krizeni s privadzacom maju prednost vyznacenu aj zvislym dopravnym znacenim
Co sa tyka vyhybiek, nieco o tom viem, kedze pracujem ako vypravca vlakov 15 rokov. Ani u nas na zeleznici takych stihlych vyhybiek nie je vela a pokial viem, jednoduchu vyhybku s prestavitelnou srdcovkou na Slovensku nemame. Mozes vidiet z nadjazdu ponad vyhybky zst. Barca na druhej kolaji zlava vyhybku c.13 (posledna od nadjazdu) po ktorej sa jazdi aj do odbocky 100 km/h a ma peknych par desiatok metrov. To len pre zaujimavost
Co sa tyka vyhybiek, nieco o tom viem, kedze pracujem ako vypravca vlakov 15 rokov. Ani u nas na zeleznici takych stihlych vyhybiek nie je vela a pokial viem, jednoduchu vyhybku s prestavitelnou srdcovkou na Slovensku nemame. Mozes vidiet z nadjazdu ponad vyhybky zst. Barca na druhej kolaji zlava vyhybku c.13 (posledna od nadjazdu) po ktorej sa jazdi aj do odbocky 100 km/h a ma peknych par desiatok metrov. To len pre zaujimavost
.
Sarko
Opravim Ta, co sa tyka preferencneho prejazdu v pozicii z vedlajsej cesty, takyto bod je v KE len jeden, a to krizovatka Nam. osloboditelov-Bottova.
V druhom pripade je prejazd elektriciek v pozicii na hlavnej ceste, takze tu sluzi svetelna signalizacia nie ako preferencny, ale bezpecnostny prvok, aby sa pri zvysenej povolenej rychlosti automobilovej dopravy predislo koliznym situaciam. Vodici IAD vo vacsej rychlosti skor zaregistruju svetelnu signalizaciu, nez dopravne znacky daj prednost elektricke.