Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #2527:
Čas ukáže, ako bude Staré mesto zázračne bohatnúť zo soyaboys, bezdomovcov a feťákov.
Reply on: zakaznik #2529:
ROFL. Denné maximum furt menej ako Valllopaaas. 🤣
Dokonca aj večer po 18:00 je to lacnejšie ako Valllopaaas alebo Tatracentrum. 😂
#najdrahšieparkovanievstrednejeurópe
Reply on: 810zssk #2527:
"Bratislavčanov možno najznámejším bude Mariahilfer Straße, kde tiež ľudia čo "rozumejú mikroekonomike" vrieskali ako to tam celé skrachuje keď sa vylúčia autá."

😀 a pri Mariahilfer nie sú garáže? 😃
Reply on: zakaznik #2526:
To je druhá vec.
Reply on: andy27 #2525:
Áno, americké mestá naozaj fungujú inak ako Bratislava. Preto to v Bratislave platí ešte niekoľkonásobne keďže zďaleka nie sme tak veľmi autocentrická spoločnosť ako USA.

Čo sa druhého odstavcu týka, jasné, Bratislava je lietadlo v ktorom platia úplne iné princípy ako všade v Európe. Proroci apokalypsy vášho typu existujú všade, vždy boli súčasťou debát o týchto témach a univerzálne v každom jednom prípade sa ukázalo že nie len že nemali pravdu, ale ekonomické efekty boli presne opačné. Tých príkladov sú v Európe desiatky, pre Bratislavčanov možno najznámejším bude Mariahilfer Straße, kde tiež ľudia čo "rozumejú mikroekonomike" vrieskali ako to tam celé skrachuje keď sa vylúčia autá. Dopadlo to samozrejme presne naopak, biznis sa tam roztočil ešte lepšie a hodnota nehnuteľností tam stúpla.
Reply on: andy27 #2525:
Chcel by som vidieť tú "pedestrian friendly lokalitu" v USA, ktorá nemá v tesnej blízkosti giant parking lot alebo garáž. 🤣
Reply on: 810zssk #2511:
Americké mestá fungujú inak ako Bratislava. Američania majú iný životný štýl, najmä tí, čo žijú v mestách. Nedá sa to porovnať.
Predstava, že život v centre Bratislavy bude lepší bez áut môže mať len finančne negramotný človek, ktorý nerozumie mikroekonomike, nikdy žiaden obchod ani prevádzku neprevádzkoval.
Reply on: zakaznik #2522:
Nie, to si si vymyslel niečo čo tu nikto nepovedal. Tvoj argument o cene je skrátka neplatný lebo sa pozeráš len na jednorazové raty.
Reply on: Viko #2519:
Rôzni ľudia potrebujú odstaviť vozidlo na rôzne dlhý čas. Ešte keby sa tak dalo odstaviť vozidlo za povedzme 4,10 € / 24 hod. na rozumne umiestnenom P+R, ako trebárs v tej Viedni.

#najdrahšieparkovanievstrednejeurópe
Reply on: 810zssk #2521:
Čiže keď som nepripojil k príspevku výkres dopravy, tak si automaticky usúdil, že navrhujem zrušiť všetky miesta.
Reply on: zakaznik #2520:
Ty si navrhoval rušenie miest na ulici ako odôvodnenie garáže.
Reply on: 810zssk #2518:
Si majstrom polemizovania samého so sebou.
Nikto tu presun rezidentov do garáže nenavrhoval.
Reply on: zakaznik #2517:
Aha, cieľom Paasu je niekde dlhodobo odstaviť vozidlo, ako v garáži? Zaujímavý spôsob chápania sveta.
Reply on: zakaznik #2516:
Ja nehovorím o rezidentských miestach, ale rezidentoch. To sú ľudia čo v zóne bývajú a platia fixný poplatok na rok. Keby si miesta presunul z ulice do garáže, týmto ľuďom výrazne stúpnu náklady pokiaľ ich ročná karta nebude platiť aj v tej garáži.
Parkovanie Vallo Paas 7 dní Mariánska 192 €
Garáž Stephansplatz 7 dní 129,10 €
😃
Reply on: 810zssk #2515:
Rezidentských miest je menšina. Prečo by malo byt cieľom ich zrušenie?
Reply on: zakaznik #2514:
Hej? Aj pre rezidentov ktorí platia 50 eur na rok?
Reply on: 810zssk #2513:
Stavím sa, že parkovanie v tej garáži bude lacnejšie ako vallovských 32 eur na deň na ulici 😂
Reply on: zakaznik #2512:
Vy tu budete prví bliakať keď vám zrušia lacné parkovanie na ulici a budete namiesto toho platiť komerčné parkovné v garáži, ktorú navyše budete mať ďalej od cieľa.

Samozrejme ak sa bavíme o presune áut z ulíc do garáže, nemám s tým problém. Ale taký variant na stole nie je lebo politicky to nie je priechodné.

Život v centre naozaj negenerujú auta.
Reply on: 810zssk #2509:
Ako sa prejavuje nezvládanie áut komunikáciami? Autá sa tam kopia počas pracovných dní a uvoľnia sa až v sobotu ráno, alebo ako?

Podľa mňa žiadúce je, aby aj v centre mesta bol život. Ľudia pri voľbe spôsobu dopravy zvážia alternatívne náklady a rozhodnú sa podľa času dopravy, ceny parkovného, ceny MHD atď. Tieto rozhodnutia by sa mali robiť individuálne a nie podľa toho, či si ja myslím, že je áut v centre veľa alebo málo.
----
Keď píšeš, že po postavení garáže sa zruší nula miest na povrchu... Nie je náhodou parkovanie na ulici v kompetencii tej istej radnice, ktorá bojuje proti garáži? Čiže garáž je nevhodná, lebo po jej postavení sa nezrušia miesta na povrchu. Miesta na povrchu nemôžme zrušiť, lebo nemáme garáž. 🤡

Osobne by som odporúčal zrušiť miesta, ktoré zakrývajú výhľad do križovatky pri Alžbetke a na Mariánskej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.