Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andrej #3359:
Ak mesto nadizajnuje ulicu tak, ze sa tam neustale stavaju nehody, mali by byt zodpovedni ludia prepusteni a nemaju co hladat na magistrate.

Ci zase na styl Valla to urobime sice s pionierskym nadsenim, ale az na 3 ci 4 pokus dobre, ako Vajanskeho? Preco kurnik v tomto meste sa nemoze nieco spravit raz a poriadne? Zase to mesto musi stat peniaze navyse?

A hlavne ten ostrovcek nie je zly len pre vodicov aut ale pre ludi, ktorych tam takto moze lahko niekto zrazit (aj za horsieho pocasia). Tak naco je potom doprdele taky ostrovcek, ktory zvysuje riziko urazu a nie je bezpecny ako pre vodicov, tak pre chodcov?
Reply on: MatejBA #3357:
Aby nahodou nemuseli vodici brat zodpovednost za seba. Ak clovek nevidi takyto ostrovcek v ulici, tak za volantom nema co hladat.
Reply on: MatejBA #3357:
z oboch strán je pred úsekom upozornenie na zmenu organizácie dopravy .... nevidieť ho je umenie ...
Reply on: 3pa3ck3 #3356:
Nema ale zo zakona byt aj zvisle znacenie, hlavne ak tam je takato prekazka v ceste? Kedysi to bola 212, teraz to je tusim 706?

Pokial ano, tak je za zle znacenie zodpovedne mesto, resp. spravca komunikacie, a na mieste vodica by som ziadal pekne plnu nahradu skody 🙂
Reply on: zakaznik #3355:
Je tam vodorovné značenie, ktoré usmerňuje premávku tak, aby ten ostrovček obišla
Reply on: Viliam22 #3354:
Typické progresívne drísty. Všetci ostatní sú na vine, len my sme bezchybní.
https://www.facebook.com/share/r/17ELne9nyp/
Reply on: zakaznik #3353:
Ja mam pocit ze chranena dielna je skor sucasna autoskola
Ďalší stupídny projekt chránenej dielne bol v krátkom čase viacnásobne atakovaný 🤪

randomtipekzulic

Vie tu niekto riesit rubikove kocky?
Reply on: zakaznik #3347:
A pre to testovanie s vodičom "pre istotu" tam namontovali kabínu s vybavením, z ktorého prevádzkové električky v Moskve nemajú ani 30%. "Kabína" bezpilotného vozidla vyzerá obvykle takto (dva dekle vpravo vpredu):

https://imhd.sk/ba/galeria-media/u/19018/%C3%93saka-Autobusy-vs-nav%C3%A1dzan%C3%BD-syst%C3%A9m-na-pneumatik%C3%A1ch/307245/Ka%C5%BEd%C3%A1-jednotka-m%C3%A1-svoju-farbu-nielen-v-exteri%C3%A9ri-ale-aj-v-interi%C3%A9ri

Okrem spomínanej kabíny, sa ani na tom linku nediskutovalo o tom, po akej trati bezpilotná električka premávala. Pretože bezpilotné koľajové vozidlá jazdia len po tratiach, ktoré majú elektronické značky čitateľné palubným počítačom, elektronické semafory atď.

Pripomína mi to vtip o tom ako na VDNCH prevdádzali automat na čistenie zemiakov. Nasypali do toho za vagón, čo sa budú trochárčiť. Na to vybejol z "automatu" mužík a rozkričal sa: "Ostatných to zasypalo a ja sám na toľko zemiakov nestačím". Takže to nás vracia späť k tomu, že bezpilotná električka je tak trocha rozprávka.
Reply on: gejza #3346:
Testujú vodu. Ak by si to nikto nevšimol, časom by to narástlo. Ale páči sa mi ako najväčší moralisti sú rovnakí ako tí, ktorých kritizujú…
Reply on: BA2301 #3345:
Načo obojsmerná?
Vraj pri testovaní bol vodič prítomný, pre prípad nutnosti zásahu. Co je asi dosť logické, pri zavádzaní novej technológie.
Pozitívne je, že vedeli tie ukradnuté práčky využiť aj na mierové účely.
Reply on: zakaznik #3344:
Električka bez vodiča ("bezpilotná") je vybavená kompletnou kabínou vodiča. 😂 Obvykle takéto vozidlá mávajú pult na núdzové ovládanie, ktorý je v bežnej prevádzke zavretý a otvára sa v prípade mimoriadností a pri skúškach. A u takejto električky by som očakával, že bude obojsmerná.

Распаковка беспилотного трамвая в Москве
https://youtu.be/3y1I0nM0QEM?si=Yg0blV68GdK8MtGP

upravovač fotiek

Reply on: Viko #3342:
Úplne bez problémov by to tam mohlo fungovať. Zjavne si v živote nebol v inách mestách, kde v centre, v pešej zóne sú také koľajové konštrukcie, že by plánovačov bratislavsksej malodráhy z tých rôznych na mieru stavaných výhybiek a krížení asi trafil šľak. A cez tie v Bratislave nemysliteľné konštrukcie prichádzajú a odchdázajú električkové súpravy tak často, že vždy vidíš minimálne dve súpravy, (často aj štyri) naraz a vždy minimálne jedna práve obsluhuje jendnu nástupnú hranu z viacerých v danom uzle. A do toho sa ti tam preplietajú ešte aj cyklisti. Fakt, to by v Bratislave fungovať nemohlo. Ani tie 75 metrov dlhé električkové súpravy, ktoré sa tam občas objavia na prímestskej linke.
Reply on: upravovač fotiek #3340:
Fajn, čiže tam okrem linky Pe-Rača by tam bolo treba pretlačiť podobne hustú linku z nového downtownu a ďalšiu aspoň jednu linku, nechať čas ľuďom na prechádzanie cez koľaje pri prestupovaní, do toho klasické davy valiace sa z Laurinskej... Aký by tam vychádzal interval, aby špička nebola jedna súvislá kolízia?
Reply on: upravovač fotiek #3338:
Moj hlavny problem je, a aj si to spomenul, ze mesto kona nekoncepcne a ako male dieta - nieco vidi niekde inde a povie si "toto chcem".

Priklad s Vajanskeho - nikto, ani ja, nenamieta, aby sa centrum ukludnilo a nebol tam tranzit (napriklad Spitalska, 29 Augusta, Mickiewiczova, Radlinskeho, Krizna - problem je s Vazovovou lebo potom mas problem sa dostat do Race z Racianskeho a tranzit sa ti presunie napriklad na Jeleniu a Pioniersku). Ale to kurna nemozes spravit alebo navrhovat, ked pokasles hlavnu cestu okolo centra, ktora by ten tranzit pohltila (Vajanskeho) a chces domrvit jedinu alternativu v meste (Sancova) - cize zabijes cely mestsky okruh 1.

Potom sa netreba divit, ze ludia ako ja sa citia ostrakizovani, prehliadani, obmedzovani a nasrati, ked platim stale viac a viac, a dostanem menej a menej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.