Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Koľko sa ešte bude admin hrajkať z AI odpadom a pridávať ho na stránku?

Dnes máme znovu 1.4 ach jaj.
Reply on: MatejBA #3059:
No veď cyklotrasa nejaká je cez Hviezdoslavovo popred Carlton a poza US ambasádu.
O to väčšia sprostosť je cyklodiaľnica na Vajanského. Lebo je len pre tých, čo idú od Eurovey smerom k Riverparku, kde im pridáva zbytočne navyše 2× čakanie na CSS.
Reply on: upravovač fotiek #3057:
Možno preto, že pri využití vallovej debilnej "D4" cyklodiaľnice by museli navyše zbytočne 2× čakať na CSS.
Reply on: upravovač fotiek #3057:
Aha, zeby ti hnusni autickari (a ja), co hovorime, ze cyklotrasa po skutocnom nabrezi alebo cez Hviezdoslavovo by bola lepsia, mali pravdu, a nikto poriadne nechce jazdit po cyklodialnici popri autach? 😃
Reply on: upravovač fotiek #3057:
"Táto cyklotrasa nie je pre Vás" Je progresívna a slniečkarska

upravovač fotiek

https://www.bratislavskenoviny.sk/policia/83943-video-napriek-existujucej-cyklotrase-jazdia-mnohi-cyklisti-po-nabrezi-na-chodniku-konstatuje-mestska-policia

Cyklsti majú luxusnú "cyklodiaľnicu" doslova pár metrov od nábrežia. Načo sa bicyklami trepú medzi chodcov čo najbližšie k rieke?
Reply on: Ma178rek #3055:
Elektronka má obrovský potenciál. Zatiaľ som ale trochu z pohladu grafickej fidelity a realistickosti sklamaný. Stále sa ale teším na release.
U-Bahn Verlängerungen in Wien werden geprüft – Möglicher Ausbau von U2, U3 und U6
https://youtu.be/X8Y-F6-K2Qg?si=XD9-Xtau2V1QHSU0
Reply on: Miro #3050:
Kedysi ich vyrábal Neoplan ako letiskové autobusy (apron bus), napríklad tento:
http://www.auwaerter-neoplan-fotoarchiv.de/detail.php?id=361
Typy N4099, N922,... mali kabínu vodiča na oboch koncoch ale neboli symetrické. Link vyššie ukazuje čelo autobusu na ktorom sú dvede, kabína vodiča je na ľavo od dverí pri pohľade zvnútra (vpravo od dverí na fotke, je tam vidieť volant). Druhý koniev mal čelo bez dverí. Vodič viedol autobus cestou k terminálu z kabíny, kde boli dvere a tak prišiel k dverám terminálu, aby cestujúci nastúpili prakticky priamo. Prešiel na opačný koniec (bez dverí) a išiel smerom k letadlu, kde cestujúci vystúpili bočnými dverami a vyšli schodíkmi do lietadla. Potom prešiel na koniec s dverami a vracal sa k terminálu.
Neskôr sa ukázalo, že je to zbytočné, cestujúci môžu nastúpiť a vystúpiť bočnými dverami a letiskové autobusy s dvoma kabínami sa prestali vyrábať. Som ale vo veku, že si ich pamätám aj z letiska vo Viedni.
Dokonca aj "lunárne moduly" na letiskách v USA (napr. Dulles - Washington DC) sa prestali používať ako obojsmerné. Od terminálu vycúvajú, potom pokračujú vpred a k druhému terminálu sa znova "pricucnú" dverami - vodič ostáva stále na jednom konci. Ale to nie sú celkom autobusy, skôr by som to nazval nezmyslom:
https://www.atlasobscura.com/places/dulles-airport-mobile-lounges
ale predsa len na tomto obrázku je obojsmerný - jedna kabína uprostred dvojice dverí je na strane fotografa, druhý koniec s kabínou a dverami je pricucnutý k terminálu v pozadí:
https://img.atlasobscura.com/aWiFjs_zenXqnsL5yNhwECHflZVw5FIZevcdAwp_mjk/rt:fit/h:400/q:81/sm:1/scp:1/ar:1/aHR0cHM6Ly9hdGxh/cy1kZXYuczMuYW1h/em9uYXdzLmNvbS91/cGxvYWRzL3BsYWNl/X2ltYWdlcy83ZTVh/ZmVjNi1hNDllLTRj/ZWMtYWY3OS03NTRl/MTBiNDZkM2Y0YjIy/NTI2MjQ1NWE3NTcw/OTFfUFhMXzIwMjMw/MTAyXzEzNDUyMDkw/My5qcGc.webp
Reply on: BA2301 #3048:
Obojsmerný autobus som ešte nevidel, ale videl som obojsmerné hasičské auto, určené na zásahy v tuneloch.
Reply on: BA2301 #3048:
Hlavne na tú 151, aby magoriát nemusel okrádať vlastníkov cudzích pozemkov 😁
Reply on: Zberač mínusiek #3045:
Mne to pripomína Cobus DES Passeur - premáva ako kyvadlo medzi pevninou a Mont Saint Michel. Danúšikovia ho obdivujú pre jeho obojsmernosť, čo je u autobusov zriedkavé. Spomenul som si naň keď som videl drevené bočnice a plechový predok.

https://sadzv.sk/zaujimavosti-zo-sveta-autobusovej-dopravy/cobus-des-autobus-ktory-nema-zaciatok-a-koniec/

V Bratislave by sa to uživilo ako kyvadlo od električky k horárni na Peknej ceste (linka 154), na Kamzík (144), na Briežky (151) a prípadne na iné miesta, kde je problém s obratiskom. Ale z finančného hľadiska by to bola zrejme frajerina. Cobus ich bežne nevyrába, takže cena je vysoká.
Reply on: Zberač mínusiek #3045:
Mne sa ten dezén veľmi páči, len neviem, či je bratislavské off-topic fórum pre to najvhodnejšie.
Reply on: Zberač mínusiek #3045:
Je zjavné, kde sa dizajnér inšpiroval 😃
Reply on: si #3043:
Niekto to strhne alebo odpadne a pôjde chodec na svoju zelenú a prejde ho električka. Určite skôr upraviť križovatku a uvedené semafory vyradiť z prevádzky a v ideálnom prípade tam pripraviť aj preferenciu pre električky do obnovenia premávky cez uzavretú ulicu.
Reply on: david11 #3042:
nuz tak by minuli miesto 2 ciernych vriec 6 a trocha viac pasky.....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.