Reply on: gejza #2453:
Kedy v histórii planéty povedal Drahovský niečo inteligentné, nebodaj dokonca odborné?
Našiel dieru na trhu. Ešte okrem neho funguje ten Inštitút na skladovanie vyhoretých politikov SDKÚ.
), tak za ten rok by mohol mat tych ludi relativne dost na to aby ich az tak nedral a vedeli to vydrzat aj dlhsie ako rok....
andy27
1. Náborom, kde uvádza nereálne čisté príjmy
2. Zvyšovaním odmien za dochádzku a nadčasy
Len si akosi neuvedomili, že pri tých nových harmonogramoch, keď skrátili prestávky na konečných, vedie kombinácia vstávanie+nepravidelný denný režim+krátke prestávky+prepracovanosť k takému oslabeniu imunity, že každá chrípková epidémia spôsobí masaker v stave vodičov.
A keď sa vodiči krátkozrako snažia nemať absencie z dôvodu PN a chcú si čerpať namiesto PN dovolenky aby im zostali bonusy za dochádzku a nadčasy, tak im prestali odsúhlasovať dovolenky. Výsledok je, že idú na PN a absentujú dlhšie, prídu o bonusy za dochádzku a ešte sú naštvaní na zamestnávateľa. Pritom vodiči sú pre DPB kľúčoví zamestnanci, bez nich nebude DPB existovať.
Nelojálny a naštvaný kľúčový zamestnanec je vyzitka nekompetentného riadenia vedenia firmy.
Jediné racionálne riešenie, ktoré môže fungovať je:
1. Zvýšiť dostatočne základné platy.
2. Zlepšiť nábor vodičov a zverejňovať pravdivé informácie.
3. Do doby získania dostatku pracovníkov obmedziť prepravné výkony.