a ked sa rozsiri (teda na cele mesto, nie ze stale ostanu ostrovy este viac prepchate autami), na zaklade coho ocakavas ze tych aut ubudne ? obvzlast pri tom ako experimentuje mesto so setrenim na vykonoch verejnej dopravy a asi nik si nemoze byt isty ci zrovna unho len tak zrusia kompletnu obsluznost verejnou dopravou ? (ano, na klucovych trasach a krizovatkach je to dost nepravdepodobne, nie vsak nerealne....)
To co popisuješ je prechodný stav kým sa PAAS nerozšíri aj do danej oblasti. Áno, byť na hranici, v nespoplatnenej zóne tesne vedľa spoplatnenej je problém. Preto mestu vyčítam že PAAS rozširuje tak pomaly.
neriesi.... momentalne su to stale "ostrovy" kde mozes zaparkovat a platit (a su tam volne miesta, cez den obvykle aj vela) a potom su casti mesta, kde do zavedenia tejto blbiny nejaky zasadny problem nebol a teraz je to tam na .... (lebo sa tam nasunula navyse aj zataz ktora predtym bola v tych uz dnes spoplatnenych castiach)
v tom pripade sa mi ale pozdava viacej riesenie ktore maju kdesi tusim japonci, ze ak si chces kupit a zaregistrovat auto, musis preukazat ze ho mas aj kde mat odparkovane.... (ale ano, nie je to riesenie realizovatelne zo dna na den a hlavne neponuka take moznosti dostat sa k peniazom pre predstavitelov samospravy....)
Nie, rieši to dostatok miest pre ľudí čo to auto naozaj používať potrebujú. U nás to napr. masívne zlepšilo situáciu a nemám nikdy problém doma zaparkovať, hoci kedysi to bolo peklo.
Práve v regulácii spočíva funkcia tej parkovacej politiky. Práve vami navrhovaný model kde si za 40€ parkuješ rok kedy chceš kde chceš bez obmedzenia by bol "parkovacia daň", keďže regulačnú funkciu by nemal.
Ako sa píše v Ústave, vlastníctvo zaväzuje. Povinnosť nájsť parkovacie miesto pre svoje auto máš Ty, nie mesto. Mesto Ti ponúka možnosť zaparkovať na verejnom parkovisku za určitý poplatok, ktorú môžeš využiť, ale aj nemusíš a môžeš si kúpiť napr. vlastnú garáž.
Cielom parkovacej politiky nech ma akekolvek pekne PR je iba aby bola ako dalsia prachsprosta dan za nic. Mesto pre vodicov nespravilo v poslednych rokoch nic. Este aj taku konecne rozsirenu Harmincovu ide zabit bus pruhom.
Ak by to bola sluzba pre Bratislavcanov, ako to P.R.imator prezentuje, tak znova, len 2 hodiny a len 4 dni do roka pre navstevy nemoze byt prezentovane ako "super vyhoda".
Preco sa potom nemoze zaviest napriklad na parkovne v Bratislave "kreditovy" system? Mas XY kreditov denne, v zone €0,5 ti to da napriklad 10 hodin, v zone €1 da 5 hodin, v zone €1,5 ti to da 2,5 hodiny a v zone €2 napriklad hodinu? Co hrozneho by sa stalo?
A ake mam zvyhodnenie ak ma mesto za mna podielove dane, ma za mna dan z nehnutelnosti, ma za mna rozne poplatky, teraz aj vypalne za parkovanie a mimo mojej ulice ma povazuje za povl ako niekoho z Humenneho? To vazne tak chcu aby som sa odstahoval po 31 rokoch z Bratislavy?
tak ale potom nech to nazvu pravym menom - parkovacia dan, pretoze nic ine ako dalsi sposob ako vytiahnut peniaze z obyvatelov mesta to v praxi nie je.....
a co povies tym obyvatelom mesta (s trvalym pobytom v meste) ktorym sa mhd k svojmu bydlisku neusla alebo bola v ramci uspornych opatreni zrusena alebo osekana na nepouzitelnu uroven ?
Ako sú Bratislavčania trestaní iba dvoma hodinami mimo svojej zóny? Cieľom parkovacieho systému je umožniť ľuďom parkovať v blízkosti bydliska. Na presuny po meste majú k dispozícii aj MHD, pri ktorej za parkovanie neplatia
Takže vôbec nezapracovali zvýšenie počtu hodín pre návštevy zo 4 dni za rok, stále trestajú ľudí iba 2 hodinami zadarmo a kúskujú Bratislavu viac ako víťazi WW2 Berlín a Nemecko… A ešte sa vyhrážajú zvýšením parkovného. Toto mesto fakt je stratené.
Predpokladam, ze 63 uz nebude zachadzat k Tesco Lamac cim sa hlavne v smere k Avionu zrychli. Obavam sa, ze pri Tesco Lamac si bude na tej dost nevhodnej zastavke (pri hoci iba kratkych prestavkach) zavadzat s vozidlami na linke 20 (podobne ako si tam zavadzali 20-ka so 192-kou).
si