Zastávam sa názoru, že netreba zlepšovať intervaly na vlakoch a zvyšovať počet spojov. Bolo by to neekonomické a zbytočné spoje by boli. Máme menej preplnené vlaky ako v ČR alebo Österreichu. To znamená že máme dostatočný počet spojov. Hodinový interval na trase BA - KE by bol pre mňa luxus a neviem či by to bolo dobré rozhodnutie.
. No tak si trochu uberú z komfortu a pôjdu Metropolom, nevidím v tom žiadny problém. Prevádzkovať vlak pre 5 osôb lebo nejaký egoista povie že chcem ten vlak je blbosť.
Erasmus
České Budějovice - 93 426 obyvateľov, vlakom 169 km od Prahy, na 4. českom koridore (mimo hlavných trás na Brno alebo Ostravu), ďalej po hranice ČR už žiadne väčšie mesto nie je.
Žilina - 82 704 obyvateľov, vlakom 201 km od BA, na hlavnom SK koridore na Košice.
Praha - České Budějovice posledné 3 priame vlaky:
20:04 - 22:03 (IC 545), 20:30 - 22:47 (R 733), 22:00 - 00:11 (R 735)
České Budějovice - Praha posledné 3 priame vlaky:
19:08 - 21:30 (R 702), 20:08 - 22:30 (R 700), 20:57 - 23:03 (EC 336)
BA - Žilina posledné 3 priame vlaky:
18:13 - 20:36 (R 613), 20:13 - 22:36 (RR 717), 22:57 - 01:29 (R 615)
Žilina - BA posledné 3 priame vlaky:
17:22 - 19:47 (R 610), 19:24 - 21:47 (R 612), 20:15 - 22:01 (IC 524)
Mmch., na spojení Praha - České Budějovice vidieť, ako môže vzrásť záujem o cestovanie vlakmi na modernizovanej trati aj vďaka zavedeniu MinDop objednávanej Ex vrstvy vedľa R.