Reply on: Miro #3718:
Tot sa dnes dá eliminovať tým, že SiFa generuje požiadavku na stlačenie tlačidla v náhodnom intervale a stlačenie tlačidla vtedy, keď to nie je požadované, má rovnaký účinok ako jeho nestlačenie.Mimochodom, všade mimo krajín LVZ je obsluha tlačidla bdelosti vyžadovaná súbežne s normálnou činnosťou zabezpečovača. Len my sme si v Ostblocku vycvičili majstrov, že pri jazde po hlavnej trati nemusí bárs aj hodinu nič obsluhovať.
) a zaroven zvysis nedostatkovost personalu kedze nejaka cast to uz ochotna podstupovat nebude....
Klepeto
Normálne by to malo byť, že stĺpik so semafórom pre chodcov ako aj so semafórom pre cyklistov, ktorý križujú trať by mal byť pred tým prechodom a cyklopruhom čo ide súbežne s traťou. No a semafór pre cyklistov, ktorí idú súbežne s električkou po cykloceste by semafór aj s dopytom mali mať tiež ešte pred tým prechodom a cyklopruhom, ktorý ho križuje.