Reply on: Miro #3718:
Tot sa dnes dá eliminovať tým, že SiFa generuje požiadavku na stlačenie tlačidla v náhodnom intervale a stlačenie tlačidla vtedy, keď to nie je požadované, má rovnaký účinok ako jeho nestlačenie.Mimochodom, všade mimo krajín LVZ je obsluha tlačidla bdelosti vyžadovaná súbežne s normálnou činnosťou zabezpečovača. Len my sme si v Ostblocku vycvičili majstrov, že pri jazde po hlavnej trati nemusí bárs aj hodinu nič obsluhovať.
) a zaroven zvysis nedostatkovost personalu kedze nejaka cast to uz ochotna podstupovat nebude....
zakaznik
- myslím, že jedna nehoda stojí viac ako zvýšenie platov.
- najprv ale asi treba opraviť chybu v matrixe, ktorá sa prejavuje napr. tým, že napriek celosvetovému poklesu cien hardvéru a softvéru, akurát na železnici musí byť čokoľvek predražené. Keď jedna bezpečnostná hovadina do vlaku vraj stojí 500000 euro, tak ani takúto novinku, čo sa robí do áut za páreur navyše, by sme si nemohli dovoliť.