Obrubník na Mýtnej je už označený prenosným dopravným značením . No je to asi preto, že je úplne rozdbný na cucky.
Daňovník zaplatí škody po dopravnej nehode.
Bežná prax je, že jazdný pruh sa v zákrute projektuje širší ako v rovnej časti. Teleport nebýva vo výbave vozidiel.
V realite vodiči 68 týmto miestom prechádzajú bez pootočenia volantu cez odbočovací pruh a vodiči IGK väčšinou miernym manévrom naznačia, že si nejaké pruhy všimli.
Ale dúfam, že sa progresívci nenechajú rušiť realitou a budú pokračovať v budovaní "budúcnosti". Dovolím si prispieť aj svojim návrhom a odporúčam na stred medzi tie dva pruhy дрбnúť dva protitankové zátarasy.
Keď to tam "bolo predtým", tak parkovanie nebolo naľavo od pruhu pre cyklistov.
Zaujímavé, že pred križovatkou s Oravskou bolo ponechané miesto pre dva pruhy, ale pri kreslení priestoru za križovatkou už zaúčinkoval fet a vozidlá sa majú podľa značenia teleportovať na ľavú stranu vozovky.
Reakcionári budú síce pindať, ale takto to tam už ostane nastálo. Lebo progresivizmus nikdy nechybuje. Kupředu levá, zpátky ni krok! Aj ten obrubník v jazdnom pruhu na Mýtnej už ostane vrátane tej lepiacej pásky!
Zrejme ide o toto odbočenie v križovatke s Oravskou. https://maps.app.goo.gl/PzP7q7nyM8Wg7zg4A Predtým to tam bolo tiež, ale bolo to plynulé lebo parkovanie začínalo ďalej. Teraz to tam podla foto vyzerá na peknú šikanu, ale foto môže skreslovať. Zlé je teda na tom asi to, že to bude ťažké pre klbák na 68 bez toho aby išiel cez odbáčací pruh doľava.
Ak vydali policajti súhlasné stanovisko, tak je to zlé. Ak vydali nesúhlasné a na komunikácii v správe mesta to napriek tomu vzniklo, tak to je ešte horšie. Uvedomuješ si, že druhá možnosť je ešte horšia?
A ten magistrát je s tebou teraz v miestnosti?
1) KDI už nedáva záväzné stanovisko.
2) Stavebný úrad patrí pod mestskú časť.
Ale načo ťa vlastne zaťažovať realitou
Na tom magistráte ozaj fetujú.
Ak budete mať cestu, tak si pozrite ako je urobený odbočovací pruh do "Zwirnu" z Košickej, v smere od križovatky s Mlynskými Nivami.
Nemohol som odfotiť, ale je to zatiaľ absolútny strop. Vodiči 68 už vedia.
Ako toto môže prejsť cez policajtov, nechápem. Podozrivá Sekta tam musí mať cez Hamrana svojho človeka.
Podľa tono čo mi rozprával môj dedo tak kontrola pasov a všetkého iného sa robila na stanici v Devínskej, keď vlak stál. Jeden výpravca z Devínskej vraj po skončení kontroly a vypravení vlaku (vlak vypravoval on) na vlak naskočil a už ho nikto potom nevidel.
Wau, podľa toho to vyzerá, že z Marcheggu do Viedne pokračovali iba niektoré vagóny. To malo aký zmysel?
V Marcheggu kontrolovali rakúski pohraničníci? To aj vtedy išiel do Marcheggu slovenský rušňovodič (prípadne aj vlakvedúci)?
Neviem si to celkom predstaviť, to aj ŠTB-áci cestovali do Marcheggu? Ak áno, tak oficiálne alebo ako špióni?
A mal tým kto cestovať, nejazdilo to takmer prázdne?
Teší ma dočasný návrat tých rakúskych motorákov (po elektrifikácii trate už bežne nejazdia ani v úseku "Marchegg - Gänserndorf"). Pripomenie mi to staré časy keď tie vozy jazdili každé 2 hodiny z Bratislavy do Gänserndorfu (tie zastavovali aj v Lamači).
Kuriózne tu bude vidieť na staniciach vypísaný Marchegg ako cieľovú stanicu. Tam asi vlaky z Bratislavy nikdy nekončili.. Možno to po viacerých rokoch bude zaujímavý krátkodobý návrat pre slovenských rušňovodičov (aj keď slovenskí také isté motoráky vedú aj z Petržalky do Rajky, tie sú však vo farbách GySev).
zakaznik
V realite vodiči 68 týmto miestom prechádzajú bez pootočenia volantu cez odbočovací pruh a vodiči IGK väčšinou miernym manévrom naznačia, že si nejaké pruhy všimli.
Ale dúfam, že sa progresívci nenechajú rušiť realitou a budú pokračovať v budovaní "budúcnosti". Dovolím si prispieť aj svojim návrhom a odporúčam na stred medzi tie dva pruhy дрбnúť dva protitankové zátarasy.