Inac takato mimoriadna udalost....Tak by ma zaujimalo akoby toto riesil revizor , kedze ide o mimoriadnu situaciu v preprave. Ak by si niekto cvikol 10 min.listok na Lafranconi a chcel by sa dostat na Vysoku (8min. podla grafikonu) ale po tejto obchadzke cez Safko by to trvalo viac ako tych 8 min resp 10 minut. Akceptoval by tento rozdiel revizor , pretoze za tych 8 minut by sa takto dostal len na SNP maximalne? Alebo by mu naparil pokutu?

mam to aj odfotene, ale nechce sa mi to davat na net...
J
A HLAVNE:
1) Ak chodia každé tri minúty a nie všetky naraz a potom dlho nič, tak sú cestujúci rovnomerne rozložený. Predtým, sa ľudia za desať minút nahromadili na zastávke, natrepali sa do prvej (boli ako sardinky) a tie daľšie prichádzali na prázdne zastávky a brali len nejakých oneskorencov.
2)jednotný interval umožňuje aj logickejšie využívanie vodičov. Špička robí nerovnomernosti.
3)do teraz sme nadávali, že chýbajú preklady a keď ich spravia tak nám vadí, že je jednotný interval. Zatiaľ je to dobré, som zvedavý, čo donesie 2. september. Ale myslím si, že budeme milo prekvapený.
Dnes som na 2DTP videl dve biele Karosy741 bez zelených pásov. Neviem či sú tam už dlho.
A včera som tam videl I435 ktorý mal zadok strašne sadnutý, ako keby mal zlomený kĺb či prasknutú dušu, no dnes tam nebol, takže asi to druhé, no neviete niečo o tom?
Tomáš: Ja som ho videl minulý týždeň a je naozaj parádny, ešte tie pulkice MAn na prednom
Na niektorých busoch sa objavila reklama Hello je tu Chello. Ale načo to je neviem