si: Nechápem, kto by mal na tom profitovať, že sa 7053 vyradí. To, že z toho nebude historičák, a čo. To má byť zo všetkého historičák. Á na 70XX je pri posledných dverách iné tlačítko znamenia vodičovi. Výborne bude z toho historičák. Jednu K2 máme. To stačí. Radšej by sa mali spraviť I280 a zachrániť Sanos. Električka nie je osobné auto, na ktorom sa ako veteráne dá zarobiť.
Už vôbec robiť historičák z voza ktorý denne stretávam na uliciach a dlho ešte budem. Už aj T2 nie je taká atraktívna ako tie naozaj staré vozy. Netrvdím, že sa má všetko vyradiť, no z jedného typu jeden nehať ostatné preč. Takže jednu T3, jednu K2, T6, 14Tr, 15Tr, I280, I4x5, jeden Tam jednu Karosu 7xx, etc. Možno ešte K2S a T3S.
Bežný cestujúci nerozoznáva jednotlivé typy. Ani ja ich nerozoznávam, hlavne eliny nie. Myslím tým rozdiel medzi T3, T3SU, T3SUCS, T3G. Preneho proste sú hranaté(T6), oblé(T3,K2) a nové(K2S).
Už vôbec robiť historičák z voza ktorý denne stretávam na uliciach a dlho ešte budem. Už aj T2 nie je taká atraktívna ako tie naozaj staré vozy. Netrvdím, že sa má všetko vyradiť, no z jedného typu jeden nehať ostatné preč. Takže jednu T3, jednu K2, T6, 14Tr, 15Tr, I280, I4x5, jeden Tam jednu Karosu 7xx, etc. Možno ešte K2S a T3S.
Bežný cestujúci nerozoznáva jednotlivé typy. Ani ja ich nerozoznávam, hlavne eliny nie. Myslím tým rozdiel medzi T3, T3SU, T3SUCS, T3G. Preneho proste sú hranaté(T6), oblé(T3,K2) a nové(K2S).
7077 na 7 a doobeda mala teta M 7841+42 na 5...
Mozno o mesiac napisem ze 7053ka je v UDe... Ale ked ta 2408 vyzerala tak novucicko... 
, 2826, 2825, 2315, 2303, S 2304, 2810/2927*
Tomas