Zial, je to dalsie z "logickych" rozhodnuti noveho sefstva DA.. Kedze 3.kolona je asi "od macochy" a aj ked ma objektivne najvacsi nedostatok vodicov, novych ludi nadostava. Zjavne je lahsie presunut vypravu linky na 2.dp, ako ludi na 3.dp a samozrejme, suvisi to s tym, ze pribudne Wolfsthal.. Myslis, ze niekto este rozlisuje 9,5metrovy, 12m, 15m a 18-metrovy autobus? Naco, kus ako kus..
Re #71941 Mike: presne, ako pises.. len doplnim, ze dnes na 57: 3634 a 3640
Re #71947 Martin Fundarek: kapacita soriek rano na 630 nestacila, avsak celodenku by CNG nevyjazdil pre kilometre a navyse, odpoludnia su tam sorky kapacitne idealne. A zasa na 55 odpoludnia (min. spoj cca 14:10) by sa aj klbak uzivil, preto takto do kriza.. a tusim 3635 sa tam objavuje pravidelne
Az to bol naozaj 4837 a 92/13,tak mal potom velke meskanie. Ja som ho videl na nam.Hraniciarov o 11:29 a to uz mal minus dva. Na Slavicom mal byt 11:38,takze podla Tvojho casoveho udaju mal uz -18. Zrejme preto,ze sa bavil pocas jazdy
Všeobecne platí, že len niektoré stanice majú oprávnenie vydávať všetky druhy CL do zahraničia. Lamač to oprávnenie asi nemá, ale rozhodne počas výluky by mal predávať aspoň priame lístky do Rakúska na vlaky, ktoré odtiaľ vychádzajú.
To, samozrejme, nie je možné, pokiaľ aj v Lamači nahradili počítač POPkou, ako sa stalo napr. v Báhoni a Cíferi. Zmysel tohto genitálneho opatrenia mi uniká.
? na zamyslenie je tu viac veci v otazke obsadenia vozov... mna napriklad dokaze prekvapit ked na 99/10 a ostatne co jazdia do polnoci daju 17?? alebo 27?? dalej nekomentujem... poviem len tak, zbytocny chaoticky prestoj... ktory si odnesie len a len cestujuci. ?
Nuz,ak tomu neveris,tak si vybav sluzbu,vypytaj si voz 7105 a zistis sam. Potvrdia ti to aj iny vodici (rugger...) a dalsia vec,ten voz uz mal nie jednu KP,SP alebo VP a robi to dodnes. 7106 mala iny detail,po nehode na Vajanskom s A-busom mala radic taky,ze brzda v 1 stupni nereagovala,ak si dal zase plny vykon brzdy,tak brzda zareagovala az po 2-3 sek. ?
77/1 napriek tomu, že je v SOR zadelení často tam býva v po-pi karosa. Ide o to, čo je často, chcelo by to vidieť štatistiku výprav. 77/2 je tiež v SOR-zadelení ale v jeden deň s 38/1; teda SOR dajú skôr parťákovi na L38 a na 77/2 musí iný voz, preto zvyčajne karosa.
57/1 aj 57/3 sú obe v SOR zadelení a tiež tam často radí daju karosu. Na 37 musia byť SORy, lebo sú nízkopodlažné a tak to bolo deklarované že tam pôjdu BN9.5...ak náhodou nemajú BN môže tam ísť klasický sor, ale videl som aj CNG Vrak.
57/2 je z 1DP a nahrávka na N33, nie z 2 DP ako si písal;-)
4859 ex 2832 za cias ked bol na dvojke bol slusny voz a to som ho mal 4 dni pred odchodom na 4 kolonu takzie viem o com hovorim to len tie super dielne co tam maju to z neho urobili
Tak, toto už je zasa vec vozmajstrov 3.DPA, ako dodržiavajú výpravu, ale týka sa to hádam len 77/2, ktorá je delená a bolo tak kdečo. 77/1 bola v SOR zadelení a takmer vždy tam aj SORka bola. 57 tam je takisto, a tiež sa to, myslím, zvyklo dodržiavať. Akurát 57/2, ktorá je nahrávkou na nočák, vypravovala 2.DPA. Takže keď si dané linky navštívil v nevhodnom čase, tak si mohol získať skreslený obraz...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vlasto