Zo vcera:
Na 68/3 a nasledne na N93 bol voz 4842,ktory mal zblbnuty celny transparent. Linka 68 smer Trn.myto mu namiesto ciela pisal
TRN68 MAV a opacne zase HO68 HOL a na nocaku to uz bolo uplne necitatelne rozmazane. Dispecer vodica poslal si zaobstarat aspon klasicku tabulu. Avsak dosiel s dennou tabulou a nie nocnou ?
NZV1 od 1:30 do 2:3 hradil N74. Vypadla 3034,nakolko masivne uz od polnoci tratil olej z hydra. Vratila sa CNG Vrakosa 3631,ktora po ukonceni nocnej sluzby isla na 57/1
Na 68/3 a nasledne na N93 bol voz 4842,ktory mal zblbnuty celny transparent. Linka 68 smer Trn.myto mu namiesto ciela pisal
TRN68 MAV a opacne zase HO68 HOL a na nocaku to uz bolo uplne necitatelne rozmazane. Dispecer vodica poslal si zaobstarat aspon klasicku tabulu. Avsak dosiel s dennou tabulou a nie nocnou ?
NZV1 od 1:30 do 2:3 hradil N74. Vypadla 3034,nakolko masivne uz od polnoci tratil olej z hydra. Vratila sa CNG Vrakosa 3631,ktora po ukonceni nocnej sluzby isla na 57/1
Darro
"Ked sa nestaraju nech nemaju!" a taketo tupe vyroky len dokazuju ze ty uz ani nevies ako stary Ikarus asi vyzera, vy ste sa ich zbavili do Petrzalky a tu sa masivne vyradovali to je dovod preco tu neni dostatok vozov, dostali ste nove Solarisy a kolko ste ich mali poodstavovanych (teraz nemyslim stiahnutie z premavky)... takze taketo bludy platia akurat pre vas... tu sa musi aj to posledne mozne ...... opravit ci je to vazna alebo mala porucha.
P.S.: A preco vam 4.DPA svojimi zalozakmi robila denne spicky v nie malom období aj s VOZOM aj s VODICOM?
(TRNAVKA beriem ako celok)