- 2806 ako ZV na linke 83/1 minimalne po 8. h., neskor ho nahradil 2881
2830 - reklama Sprite na zadnom okne 1320 - reklama Sprite na pravom boku
Vyprava podla poradia:
27: doplnim spicku: 1066, 1067, VW aspon ten popoludnajsi 1208 ( to je ta ranna 21/8 ), VWv mal by ist 1320 (21/6)
83: 2881n, 2830, 2813, 2804, 2515, 2811, 2818, 2812, S N 2809, 2404, 2203, 2929, 2909 M: ZV 2806/1
88: 4844, 4826, S 4091
sakra,strasny pruser sa stal a keby ma Jano nanho neupozornil tak ani neviem.Na 27/1.nieje 1012,ale 1020.Netusim,preco som napisal to,co som napisal. Jano dakujem!
a este jedna vec:
som bol v avione a cestou spat do petrzalky (avion-busom) som chytil genialnu karosu s genialnym soferom. nie ze by sa ten autobus isiel rozpadnut pri kazdej rychlosti nad 4kmh, vodic to este riesil tak, ze na dialnici vyturoval motor az do nebies (az kym mu nezacala blikat kontrolka ze ide odpadnut strecha a podvozok , potom hup noha z plynu, pockat kym autobus spomali tak na 20, opat plyn az na podlahu, ked uz to dalej neslo tak pustit a cakat kym zasa spomali atdatdatd.
Inac existuje taka zaujimava vec, vola sa to ze handsfree (alias bondovka) Odporucam najma pravouchym, lebo ti musia robit rozne prostocviky, aby mohli naraz radit aj telefonovat. (Nie ako my lavouchi...)
Juro: to hej, ale zas ked nemusis preradovat je telefon v ruke vcelku v pohode (aj tak drzim volant iba jednou rukou:-)) a pokial aj som na krizovatke a mam pred sebou rovnu cestu (bez jam) a dobre vozidlo (ktore same od seba nezataca) tak to nie je problem ani rozbiehat s teflonom v ruke :-)) a ked musim zatacat a preradovat, no tak ten s kym hovorim bude mat chvilku smolu, lebo miesto toho aby som ho pocuval ho vezmem k rychlostnej pake a preradim s nim:-))
pokial meraju porusenie max. povolenej rychlosti, tak to toho na tych ba-serbloch moc nenameraju. inac ved to je tak derave ze sa ti od toho ani signal radaru neodrazi
si : plny suhlas, ja som reagovalna to co pisal frenky. Ale telefonovanie za jazdy je inak pekne barbarstvo, najma ked clovek vidi ako niektori magorkovia na krizovatkach pri radeni nevedia cim maju drzat volant.
>ze 4841 na 81 bol zacvikar
>ze 7909+7910 ma super kurenie (vodic v zimnej bunde a aj tak sa netvaril ze by mu bolo fasa teplo)
>ze na Hlavnej Stanici (mimochodom prazdnej vdaka strajku) stoji ako zalozak plynoid 3604 (by ma zaujimalo ze preco plynaky (relativne dobre a pekne autobusy) stoja ako zalozaky a serble ako 4090-2 sa takmer kazde rano spaciruju po petrzalke)
>ze SAD vyriesila (typicky slovensky) problem so zatekanim do klbov - montuje nad ne take divne striesky, maju to niektore klbove karosoidy (mimochodom, sice to nie je 3krat elegantné riesenie, ale funguje, DP by sa nad tym mohol zamysliet, ved srotu na stavbu striesok je vo vozovniach pllllno)
>ze 6626 je relativne tichy trolejbus (aspon niektoreho uz odnaucili spievat ...)
>ze elektrickova doprava v ba stoji zah... (sak vies co)
Juro: to ci niekto telefonuje za volantom alebo nie mam viac-menej f pazi (a obcas to tiez robim) ak dotycny vodic nerobi aj ine blbosti... Avsak mohli by radsej kontrolovat dodrziavanie redpisov typu vjazd do krizovatky ked ju nemas ako opustit, jazda na cervenu, predbiehanie cez plnu ciaru a pod, pretoze v sucasnosti sa uz po cestach poneviera prilis vela blbcov, ktori si myslia ze su bohovia a nielenze obmedzuju ale doslovne ohrozuju svojou arogantnou jazdou vsetkych naokolo (a este som nevidel aby ich neaky policajt zastavil, nieto este zeby schytali mastnu pokutu a prisli o vodicsky...)
PO MESTE SA POHYBUJE BIELA (bez nálepiek) DISPEČERKSA FELÍCIA, ROZOZNAŤ JU JE MOŽNÉ IBA VĎAKA ČIERNEMU KLOBÚČIKU NA STRECHE (vysielačka), NA PRISTROJOVEJ DOSKE MA RADAR A FOTOGRAF, FOTÍ VŠETKY PRIESTUPKY:
TELEFONOVANIE ZA JAZDY
ROZHOVOR MEDZI CESTUJÚCIM A VODIČOM
PREKROČENIE MAX.POVOLENEJ RÝCHLOSTI
fotky sa neposielajú do DPB a.s., ale na políciu!!!
wurmi