Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #48116:
Ak to potrebovalo mať odškrtnuté súčasné vedenie mesta, tak im to aj tak nepomôže.. Určite ich voliť nebudem..

Jediné, čo bolo podľa mňa dobré, bola rekonštrukcia centra, Hlavného námestia (až na tie chýbajúce stromy) a (možno) zákon o Bratislave, ktorý sa Ďurkovský teraz snaží presadiť...aj keď si myslím, že to robí iba kvôli voľbám.. Ani z električky do Petržalky nie je nič, takže to má u mňa spočítané ?
Reply on: Peon #48111:
tu vobec nejde o ekologicke a ekonomicke kriteria, ale o politicke rozodnutie...jednoducho to niekto potreboval este pred volbami mat odskrtnute...uz chapes? ?
Reply on: KLF #48112:
ak sa uz bude predlzovat trolejbusova trat, tak to pravdepodobne pojde cez Stare grunty, okolo intrakov, cintorina (a buduceho noveho nakupneho centra) a STV do Mlynskej doliny. Cesta z Liscieho udolia na Stare grunty sa ma zrekonstruovat aby po nej mohla jazdit MHD. v okoli sa ide realizovat rozsiahla vystavba.
Frenky: A ja budem tvoj sused v Bukuresti... ? taky desivy cigansky stat a take vozi... tomu sa hovori dobra praca magistratu... nasi by sa mali ucit pracovat od nich... ?
Reply on: KLF #48112:
Hovorilo sa, ze tomu stoji v ceste podjazd popod dialnicu smerom od Patronky k ZOO, ktory je vraj prilis nizky nez aby sa tam zmestili aj troleje, aj vozidla nejakej normovanej vysky...
Reply on: Peon #48111:
Po dokonceni celej Mlynskej doliny nevidim problem v tom, aby potiahli droty z DD k Valasskej. Snad len jediny - odbocovanie pod mostom Lafranconi smerom do Mlynskej. Kratke TAMy tam musia tocit volantom poriadne, neviem ako by ten prejazd cez kolaje zvladla 25Tr. Ale mozno v pohode. No a v tom pripade pre pana krala, fak nemoze nic stat v ceste tomu, aby sa to zatrolejovalo.
Reply on: frenky #48108:
Akože, keď už aj Kajdi v novinách priznal, že trolejbusová trať na DD za súčasných podmienok neprinesie želané ekonomické a ekologické efekty, nechápem prečo sa do toho púšťali. Veď nech sa to spraví úplne (najlepšie potiahnuť trať cez Mlynskú dolinu, aby tam mohli "normálne" trolejbusy premávať). Alebo keď nie sú peniaze, nemali sa podľa mňa do toho púšťať...

Myslím však, že už dávno mala stáť na Patrónke trolejbusová trať aj v smere na Kramáre. Šak to už koľko rokov plánujú? ? Tá víkendová prevádzka L211 mi pripadá nenormálna. Chápem, že nie vždy môže byť prestup na hrane, ale keď niekto ide napr. z Dúbravky na Kramáre, aby musel šlapať až pod kopec (Pri suchom mlyne) alebo 212-kou k Vojenskej nemocnici sa trepať...

PS: Akože to je sila, že rumunská Bukurešť si môže dovoliť toľko nových busov...
Reply on: KLF #48109:
Myslimze sa to prave deje 🙂 A nie za 10 rokov, ale skor 10 mesiacov, mozno aj menej 😉
Reply on: TeBeCe #48102:
Hmmm... Pekne. Aby sa o 10 rokov (ak nie skor) nestalo, ze to tolko podcenovane Rumunsko nemalo PODSTATNE A VIDITELNE lepsiu dopravu ako "vyspele" Slovensko. Posledne spravy z oblasti MHD tomu nasvedcuju.
Reply on: frenky #48107:
Vyznelo to tak, ako keby som si myslel, ze DD je rekonstruovana trat. Samozrejme, ze viem, ze nieje.. ? ?
Reply on: marian555 #48106:
Samozrejme, ze si to musi odskusat. ? Aj rekonstruovane trate sa skusaju. Pokial viem, tak aj trolejbusove. ?
Reply on: TeBeCe #48075:
Hmmm, fakt to som si nevšimol ? ?
Bývam na DD ale kvôli permanetne nabitým busom chodim radšej pešky a zároveň je to aj rýchlejšie ? a časom si človek na to aj zvykne.
PS ešte pred oficiálnym otvorením tej trate na DD, neviete náhodou či si to dáky ten duosauna odskuša?
Reply on: TeBeCe #48102:
Asi sa odstahujem do Rumunska..
401/ZV: 1806
501: 2814
502: 2010
503: 3625
504: 1611
505: 1007
506: 4833, 4854
507: 2625, 2826
508: 4108
509: 1004
510: 4836
511: 3623
512: nemam
513: 3626
514: 2704
515: 1815
516: 662?
517: nemam
518: 3521

Posilova doprava:
X10: 7812, 7813
Reply on: TeBeCe #48102:
Residents and visitors to our capital are impressed with these new state-of-the-art trains. The metro provides a modern feel to Bucharest which is important for our economic future.
Reply on: KLF #48090:
keby len 500 novych Citar, ale taktiez si dovolili kupit 20 novych suprav metra od Bombardieru pre Bukurest, kdezto Bratislava kupila aj Solarisy z penazi pre rychlotramvaj ?
http://www.daily-news.ro/article_detail.php?idarticle=4847
Reply on: CraneMan #48099:
pomsta z dubnice ?
Reply on: Darro #48087:
Yzerman spomenul Eisnerovu ako priklad. Ked ty si hovoril o M. Marecka. Pretoze Eisnerova je v DNV tiez a ja tam byvam.. ?

Re #48090 KLF: To by aj mna zaujimalo. To je ako z toho programu, co chodi na Prime. "Verte neverte" Su veci medzi nebom a zemou, co nevysvetlis.. ?

Re #48096 Nightlight: Zmena to je, to je fakt. Len, ci k lepsiemu.. ?
Zdravim. Isli ste niekto vcera vecer elektrickou c. 7303? Ja som nou asi okolo 22.00 isiel domov a na zastavke PKO v smere do Karlovky trochu zastrajkovala. Nedalo sa jej rozbehnut zo zastavky, len to nou trhalo az napokon zacala cuvat dozadu. A zakazdym ako sa chcela rozbehnut tak zacala cuvat a dvere sa jej otvarali. Najprv predne a potom uz aj dalsie. No po par minutach uz isla normalne. Tusim, ze to bola ta elektricka, co bola poslana na modernizaciu do Zvolena, ale vacsinou sa vyuziva ako zalozak. Len som chcel napisat, ze takuto kurioznu poruchu som este nezazil. ?
Reply on: Darro #48086:
No asi to tak bude 🙂 Predsalen už je to 11 rokov, čo tam nebývam. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.