Reply on: untrop #47785:
hej, nejaky novy duobus urcite dnes jazdi na 88, videl som ho aj rano na opacnej zastavke v Petrzke ako si tak stojim a cakam na zastavke a okolo presiel trolejbus, tak kym som sa spamatal tak aj odisiel, som z toho bol mierne mimo vidiet v Petrzke trolejbus :-)) aj ked az neskor mi docvaklo ze pozeram ze ide na motor
Mike
A SAMOZREJME, ŽE CHCEM ZV NA LINKE S INTERVALOM 7.5 MINÚT.
To nie je argument, že "keď má linka superhustý interval, tak tam nemôžeš chcieť hradiť všetky výpadky." To je možno argument v Bratislave, kde je aktuálne žalostne málo vozidiel, ešte menej vodičov a v niektorých prípadoch najmenej ochoty niečo zlepšiť. V ideálnom prípade by malo byť dostatočný počet ZVs na hradenie úplne všetkého.
To v Brne, alebo Ostrave neexistuje, aby sa na hradenie výpadku električkovej, či trolejbusovej radiály sťahovali vozy z bežnej autobusovej linky, nie to ešte na hradenie inej, redšej abus linky. To iba v Bratislave a na východ od nás (napr. Košice) sú linky, ktoré sa MUSIA hradiť (Samozrejme, ak vodič nahlási výpadok dostatočne včas, alebo ak vodič niečo vôbec nahlási) ?, a na druhej strane sú linky, ktoré sa nehradia, resp. od kiaľ sa sťahujú vozy na hradenie iných liniek... ? ?