Reply on: Mike #47780:
samozrejme, že by sa mal hradiť každý výpadok... Ale sme v BA, kde máš nedostatok vodičov, a kde pred prázdninami behali ZV na normálnych linkách, kde nebol vodič (a predpokladám,že od septembra je to tu zas) a pokiaľ nebude dostatok ZV (čo tak skoro asi nebude) vždy sa bude hradiť linka s redším intervalom, a preto dokiaľ nebude úroveň mhd ako v Brne, tak na 99 uvidíš ZV len vo veľmi výnimočnom prípade...
eripmav
1. na dva roky odobraty vodicak, trestne stihanie s trestom najmenej tyzden verejnoprospesnych prac, pripadne aj trestne stihanie pre ohrozenie osob - pretoze to, ze nikto nebol zraneny bolo len stastie, nic viac.
2. zaplatit opravu elektricky, zaplatit nahradnu elektricku na dobu opravy (otazka pre DPB - kolko stoji nahradna elektricka na tyzden??? na zapade, napriklad aj v takej viedni to vedia, aj ked si samozrejme ziadnu elektricku odnikial nepoziciavaju)
3. zaplatit nahradnu dopravu (dalsia otazka na dpb - kolko stoji 10-12 autobusov, lebo tolko elektriciek tam priblizne uviazlo)
4. zaplatit odskodne pre klientov DPB, ktory preto museli cakat, zaplatit nemajetkovu ujmu DPB za poskodenie dobreho mena, pretoze nemohol vykonat riadne svoje sluzby nedbanlivostou vodica
? keby bol takyto postup bezny a vymozitelny na sudoch, tak zrazu by bolo takychto nehod daleko, daleko menej...