Nejak zblbo posielanie tak ešte raz:
Môj návrh trasovania od 19.8.:
L 1: Dúbravka, Šafárikovo nám. späť tunel, Špitálska, ŽST Nové Mesto,
L 2: Hlavná stanica, Obchodná, Špitálska, Zlaté Piesky,
L 3: Hlavná stanica, Obchodná, Špitálska, Vazovova, Komisárky,
L 4: Karlova Ves, Šafárikovo nám. späť tunel, Špitálska, Zlaté Piesky,
L 5: Dúbravka, tunel, Špitálska, Vazovova, Komisárky,
L 8: Komisárky, Vazovova, Ružinov,
L 9: Karlova Ves, tunel, Špitálska, Ružinov
L 12: Dúbravka, Šafárikovo nám. späť tunel, Špitálska, Ružinov.
L 6, 11 a 14 sú zrušené.
Môj návrh trasovania od 19.8.:
L 1: Dúbravka, Šafárikovo nám. späť tunel, Špitálska, ŽST Nové Mesto,
L 2: Hlavná stanica, Obchodná, Špitálska, Zlaté Piesky,
L 3: Hlavná stanica, Obchodná, Špitálska, Vazovova, Komisárky,
L 4: Karlova Ves, Šafárikovo nám. späť tunel, Špitálska, Zlaté Piesky,
L 5: Dúbravka, tunel, Špitálska, Vazovova, Komisárky,
L 8: Komisárky, Vazovova, Ružinov,
L 9: Karlova Ves, tunel, Špitálska, Ružinov
L 12: Dúbravka, Šafárikovo nám. späť tunel, Špitálska, Ružinov.
L 6, 11 a 14 sú zrušené.
Peon
V tých stále sa meniacich trasach električiek už mám zmätok aj ja...
Re #47729 miso1234: Sa mi zdá, že raz tu niekto písal, že kladivká z busov už radšej DPB preventívnew demontuje... Ale v niektorom Solarise som tuším minule kladivko videl...
Koľko má byť kladívok napr. v kĺbovom buse? Dožvie, v koľkých vozidlách ešte kladivká sú a koľko ich je... Načo to komu môže doma byť...