Co sa tyka nehody autobusu a nakladneho auta:
- nakladne auto bolo nove a tak malo "ciernu skrinku", to je vyznamne plus, lebo moze dokazat, akou rychlostou isiel vodic nakladneho auta, pokial viem je na tej krizovatke obmedzena rychlost na 70, ci dokonca na 60??? Prekrocenie najvyssej povolenej rychlosti znacne zmeni podiel viny, aj ked vodic autobusu nedal prednost.
- casto ale vidim, ze vodici MHD (niektori) porusuju predpisy a riskuju, ale najma preto, ze jednoducho musia, inak by sa nepohli z krizovatky aj pol hodiny... Myslim, ze namiesto pravidelneho riskovania na nebezpecnych miestach by mali stat na tej krizovatke a stazovat sa na vedeni a mozno by sa s tym aj nieco spravilo, takto ked riskuju a vdaka tomu tam doprava nestoji s tym niekto nic nespravi a ked sa nahodou nieco stane - tak samozrejme vsetku zodpovednost a trestne stihanie ma na krku vodic.
Tak ja mam nastastie tento tyzden len Ruzinov to je moje stastie "Klima ?" nic moc na hlavu 9h. ale stale lepsie ako nic... ja obdivujem Satinskeho a spol. na c.3 ? co maju 70xx.
Tak ono je to z medicinskeho hladiska uplne normalne, ze v tychto horucavach mozog nepracuje tak, ako by mal... No a jednym z prirodzenych dosledkov je aj znizena koncentracia. ? S tym DP MUSI ratat !
KLF: Tvoje slova sa dajako rychlo naplnili... ty si to tu spominal ze nieco take sa stane z tych horucav... ?
BMEŽ, 1709, KLF: Ja by som tam na tu najtupsiu krizovatku aku poznam zmenil prednost jazdy alebo tam rovno semafory, ked si zoberiem aky chaos tam vznika a kolko dennych kolizii ani sa necudujem ze sa to stalo, ja ked som robil v Dubravke a mal vyjazd do DNV nic ine ma nesralo len ta debilna totalne nebezpecna cesta... si zober prva zakruta od Dubravky jak su hasici strasne ostra, potom pravotociva z velkym klesanim odrazu "Zeleznicny podjazd" ten co tam nejazdi tak ti prednost ani neda... potom krizovatka na hlavnu cestu 5m a zase zjazd dole no povedz ake hovado taketo nieco moze nezabezpecit lepsie... tu dopravne znacky nestacia... ?
A este Olejari hovoria, ze nevedia cim to je ? Proste amateri. Nech si sadnu do kabiny a odrobia v nej 8 hodin bez vacsej prestavky... a este ho chcu zabasnut. Swine ?
Niekolko krat som isiel v autobuse a odbocovali sme prave touto krizovatkou, no furt sme skrizili cestu. Inak sa to neda. Nemala by tatrovka ubrzdit?
Kokos... dobre povedali. Vodic robi niekolko hodin v takych horucavach a potom ze sa stavaju nehody ? Inak kto bol ten mladas co tam daval rozhovor? Je nejak vodic Karosy zraneny?
Tak dnes rano o 8:45 Novy Most, poradia neviem, ale snad potesi:
28: 3617, 3601, 3610
30: 3525, 3502
37: 1101, 1006, 1706
70: 1629, 1216, 2626, 1209, 2411 a 1212 išiel po Panonskej okolo 9:00 smer Novy Most
88: ZV1405, 1207, 1204, 1213
91: 4106, 4108
191: 4107
OTÁZKA: Vie mi niekto poradiť kandidáta na dvojdverový IK280 (červený), ktorým som sa vozil do Karlovky na L112 v roku 1984-85? 170X??? Len tak zo zaujímavosti... ?
Emo:Praveže ten krit sa nezatrvaral on bol otvoreny najprv,ako neodchadzal zo zastavky som si myslel ze je pokazeny,ale ne a 99 isla asi cca 2 min za nim a dobehla ho.
Darro
BMEŽ, 1709, KLF: Ja by som tam na tu najtupsiu krizovatku aku poznam zmenil prednost jazdy alebo tam rovno semafory, ked si zoberiem aky chaos tam vznika a kolko dennych kolizii ani sa necudujem ze sa to stalo, ja ked som robil v Dubravke a mal vyjazd do DNV nic ine ma nesralo len ta debilna totalne nebezpecna cesta... si zober prva zakruta od Dubravky jak su hasici strasne ostra, potom pravotociva z velkym klesanim odrazu "Zeleznicny podjazd" ten co tam nejazdi tak ti prednost ani neda... potom krizovatka na hlavnu cestu 5m a zase zjazd dole no povedz ake hovado taketo nieco moze nezabezpecit lepsie... tu dopravne znacky nestacia... ?