Z nedele iba narychlo:
- 2820 okolo 10. h. docasne vypadol na linke 83/9, neskor ho nahradil ZV 2800
- ZV 7718 po 13. h. bol bud na linke 1 alebo 12 (stretnuty na ceste na stanovisko o 14.25 h. z Dubravky za linkou 1/4)
Zo soboty:
Jediny bus z Krasnan, ktory robil 88, bol dnes 3507 (3606 bol na 80), btw cierne evidencko ma aj 3603 aj 3626
- 7753-54 popoludni vypadol na linke 1/6, neskor ho nahradil 7805-06
- 2810 po 19.30 h. vypadol na linke 83/2 pre poruchu vozidla (skutocne vo velmi zlom stave odisiel pomalickym tempom do vozovne, ved napr. usek Sokolska - Kooperativa urobil za 11 min. za sprievodu neskutocneho ramusu), neskor ho nahradil ZV 2800 a napokon 2604
3603 bola dnes tradicne na L99. Stretaval som ju skoro vsade kde som krizoval trat tej linky pocas dna a tusim jej mierne blbli predne dvere ?.
Na L88 som vecer stretol aj 4202 (krasny a vzdy cistucky voz ❤ ?).
Aha, tak preto je tam ten Lechtavy. Ja som si za moju jednu jazdu na 88 vsimol: 4074 4093 4091 4100 3507 3603/3606 (co ma cierne predne ev). Okrem toho teraz prisiel 4817 (tusim).
LII: Ja vravim ze su vsade rovnaky vodici, ale ked uz sa o ten voz niekto stara, ma mu pri tom podla mna pomoct aj dielna, inak to nema zmysel, 1803 a 1808 maju dobrych vodicov a myslim si ze si ich vazia aj v garazi a hlavne sam veduci, tak to ma byt. Len smutne je ze clovek si ide vo vozovni pre vodu a okolo seba len pocuvam trapne hlasky aby som nahodou voz nezodral od cistoty a podobne.
Myslim, ze sa to da nazvat VETERANI.Co myslis na 4. DP by sa nenasli vodici, ktori by sa vedeli starat o lepsie vozy (1800,1803 apod.)? Ved ked sa pozriem na 4207, 4827, 4836 nemam taky zly dojem ako sa tu niektori snazia o vodicoch 4. DP navodit. Ved aj o I.DP sa tu spominaju stale len 3-4 vozy. ? ? ? ?
4952 a vyššie. Aj 2938 nebola pridelená; no asi preto, že ju nikto nexel; a to asi preto, že bola najväčší vrak. Akeďže nebola pridelená, tak ju šupli do Petržalky. 2512 a 2516 detto. Preto sa hovorilo aj o 2936, lebo ani tá nie je pridelená.
Podobne aj z 1. kolóny čo odišlo tých 5 vozov cca pred rokom. Minimálne 1918 a 1919 neboli pridelené, tak ich tam poslali.
A teraz sa tie vozy kazia = lámu sa im rámy. Lebo napr. 4952 jazdila iba cez prac. dni na takom poradí linky 84 že iba od cca 6:30 do cca 15:30. A tých pár odchodov čo chodili preplnené do EU myslím že mohol byť ten voz preťažený, ale to iba "dopomohlo" tomu vozu ku svojmu koncu. Svoje "dedičstvo" si priniesol z 1. kolóny, kde už si odrobil svoje. (guinessov rekord) V tej Petržke takpovediac podľa mňa "nadrábal." Takisto 4953, a údajne že aj 4954 skočnil? (alebo skončí čoskoro ? ) Aj zvyšné preradené vozy sú pre istotu na delených, konieckoncov ako aj všteky ostatné ik 280, jedina výnimka azda 4957, ktorá si koleduje o vyradenie na celodeenj 88/4. A ešte možno najnovšie 4950. Aj tú 4959 dať na CD je odvaha.
Oproti tomu napr.IK 435 4800, 4801, 4803, či 4810 sú na delených, čo je tiež rarita oproti ostatným dvom kolónam, kde majú kĺbaky. ?
Mike
Podobne aj z 1. kolóny čo odišlo tých 5 vozov cca pred rokom. Minimálne 1918 a 1919 neboli pridelené, tak ich tam poslali.
A teraz sa tie vozy kazia = lámu sa im rámy. Lebo napr. 4952 jazdila iba cez prac. dni na takom poradí linky 84 že iba od cca 6:30 do cca 15:30. A tých pár odchodov čo chodili preplnené do EU myslím že mohol byť ten voz preťažený, ale to iba "dopomohlo" tomu vozu ku svojmu koncu. Svoje "dedičstvo" si priniesol z 1. kolóny, kde už si odrobil svoje. (guinessov rekord) V tej Petržke takpovediac podľa mňa "nadrábal." Takisto 4953, a údajne že aj 4954 skočnil? (alebo skončí čoskoro ? ) Aj zvyšné preradené vozy sú pre istotu na delených, konieckoncov ako aj všteky ostatné ik 280, jedina výnimka azda 4957, ktorá si koleduje o vyradenie na celodeenj 88/4. A ešte možno najnovšie 4950. Aj tú 4959 dať na CD je odvaha.
Oproti tomu napr.IK 435 4800, 4801, 4803, či 4810 sú na delených, čo je tiež rarita oproti ostatným dvom kolónam, kde majú kĺbaky. ?