Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 2006 #44856:
4952 a vyššie. Aj 2938 nebola pridelená; no asi preto, že ju nikto nexel; a to asi preto, že bola najväčší vrak. Akeďže nebola pridelená, tak ju šupli do Petržalky. 2512 a 2516 detto. Preto sa hovorilo aj o 2936, lebo ani tá nie je pridelená.
Podobne aj z 1. kolóny čo odišlo tých 5 vozov cca pred rokom. Minimálne 1918 a 1919 neboli pridelené, tak ich tam poslali.
A teraz sa tie vozy kazia = lámu sa im rámy. Lebo napr. 4952 jazdila iba cez prac. dni na takom poradí linky 84 že iba od cca 6:30 do cca 15:30. A tých pár odchodov čo chodili preplnené do EU myslím že mohol byť ten voz preťažený, ale to iba "dopomohlo" tomu vozu ku svojmu koncu. Svoje "dedičstvo" si priniesol z 1. kolóny, kde už si odrobil svoje. (guinessov rekord) V tej Petržke takpovediac podľa mňa "nadrábal." Takisto 4953, a údajne že aj 4954 skočnil? (alebo skončí čoskoro ? ) Aj zvyšné preradené vozy sú pre istotu na delených, konieckoncov ako aj všteky ostatné ik 280, jedina výnimka azda 4957, ktorá si koleduje o vyradenie na celodeenj 88/4. A ešte možno najnovšie 4950. Aj tú 4959 dať na CD je odvaha.
Oproti tomu napr.IK 435 4800, 4801, 4803, či 4810 sú na delených, čo je tiež rarita oproti ostatným dvom kolónam, kde majú kĺbaky. ?
Reply on: 2006 #44856:
ak by som tie (1810-21) vozy považoval za vraky, tak o 4954-4959 by som sa už nevedel vyjadriť. ?
Reply on: Tomáš #44850:
Humus vozy? ? ? ?
Reply on: milannco #44851:
Ake vraky? 10-21? ? ? ?
Srandujes?
Tú sľúbenú 88/3 ako vynáhradu za prepožičanie vozov z Petržalky na linku 29 zabezpečuje SOR 3507. No neviem, či to bol zo strany Krásňan správny krok tam poslať... ? Ako pomstu im navrhujem zajtra na Devín namiesto 18 metrových busov poslať 4074 a 4089. ?
4074 dnes 88/8.
No,keď vidím,čo za vraky idú do Petržalky,som rád,že tam nebývam.Len tak mimochodom,nemali by sa po dodaní Solarisov niektoré IK 280 a 283 radšej zošrotovať?Aspoň tie,bez GO... Tomu,že sa do 4.kolóny preradia 435-ky rozumiem,predpokladám,že po skončení karosoplynofikačnej éry sa začne z ich masívnym generálkovaním,ale prečo ešte držať pri živote neopraviteľné staré Ikarusy?
Reply on: milannco #44851:
Aj ked postavaju novu vozovnu, v tomto podniku sa ohladom autobusov bude hrat stale ta ista pesnicka pre vozovne, nzabudaj ze to ako tie vozidla vyzeraju vela krat mozu aj vodici ktory na tom jazdia, lebo nieco zistia pocas sluzby (nedostatok, porucha, zavada) ale do knihy vozidla nic nenapisu a nedaju to na kanal a takto to pokracuje... ? ?
dnes na L88 - 3507 ? , 4091, 4100
Samozrejme, že každá prevádzka sa zbavuje najhorších vozov. Ak by mala 4. prevádzka preraďovať preč, išla by od čísla 4940. Petržalka sa stáva iba skladiskom vrakov, čohos mi je dosť ľúto... Ale veď do novej vozovne pribudnú aj dobré vozy, veď Ik 415 pre linky 91 a 191 (budúce #4101 atď.) sú všetky vo viacmenej dobrom stave. ?
Reply on: Dopravák #44844:
Az na tu 1810 je to vsetko super 🙂 Len tiez ma zarazi ak dostanu napriklad vodici kt. sa zoberie voz ze dostanu nove, tie Solarisy by mal dostat niekto kto sa o to bude trosku aj starat!! Popripade vodic ktory ma odpracovane nejake roky v DPB..:)

Ved vlastne od 1811 po 1821 su to vsetko humus vozy ?
Vcera bola nejaka vaznejsia nehoda 4850, pretoze boli tam dve zachranky, nehodovky a policajne auto. JA som tade prefrcal, ale uz som si vsimol len to ze 4850 ma rozflakany naraznik 🙂 skor mi je luto tych zranenych ludi..
No a este sa to stalo na zastavke pri danovom urade smer petrzalka...
Dnes o 14:05 isla 7929+30 z Legionarskej smer Vazovova az do vozovne... sedel tam jeden zamestnanec z Krasnan, asi bola v UD na Juraku. ?
Drobec7120: Stihol som 23:37 a prvy nocak, preto som nesiel 0:10. Snad si to aspon ty stihol. 🙂
TeBeCe: dik za info, to bude to, co som hladal ?

Este zo vcera:
- 1804 vypadol v neskorych vecernych hodinach bud este na linke 21/5, alebo az na nocnej linke 504, v kazdom pripade minimalne druhy prichod do Dubravky vykonal nejaky Ik 283 (15xx po GO)

Z piatka:
- ZV 2822 po 7. h. na linke 20/5, neskor ho nahradil 1006 (podla struktury mal byt 1011)
- 2511 okolo 8. h. vypadol na linke 83/11, az do konca rannej sluzby bez ZV, popoludni sa vratil
- 7301-02 od 8.25 h. docasne vypadol (o 8.22 h. odchod do vozovne) z linky 12/6 pre poruchu vozidla, neskor ho nahradil ZV 7715
- 1012 okolo 9.15 h. docasne vypadol na linke 20/1, neskor ho nahradil ZV 3604
- 1307 ? v rannej spicke bol na linke 34/6, popoludni ho nahradil 2629
- 2616 v rannej spicke bol na linke 83/8, popoludni ho nahradil 2312
- 7749-50 pocas dna vypadol na linke 12/2, neskor ho nahradil 7739-40
- 7943-44 pocas dna vypadol na linke 5/3, neskor ho nahradil 7946-45
- 7753-54 okolo 15. h. vypadol na linke 12/1, neskor ho nahradil ZV 7715 a napokon 7749-50
- 2511 okolo 15. h. docasne vypadol na linke 83/11, neskor ho nahradil ZV 2822
- 2312 cca o 15.41 h. docasne vypadol na linke 83/8 pre poruchu vozidla (odstaveny na zastavke Drobneho smer Dubravka), bez ZV
- 2606 od 16.09 h. docasne vypadol na linke 34/4 pre poruchu vozidla (odstaveny na konecnej Pri krizi), bez ZV
- 2630 o 16.52 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/5, bez ZV
- 2606 o 18.04 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/4, nahradil ho ZV 2822
- 2823 okolo 19.30 h. vypadol na linke 83/6, neskor ho nahradil ZV 2822 a napokon 2828

Podla poradia:
1: 7795-96, 7801-02, 7741-42, 7783-84, 7797-98, 7719-20, 7809-10, 7777-78, 7803-04, 7785-86
5: 7843-44, 7933-34, 7943-44, 7913-14, 7911-12, 7907-08, 7901-02, 7927-28, 7949-50, 7841-42, 7937-38, 7919-20
? M: 7946-45/3
12: 7753-54, 7749-50, 7763-64, 7781-82, 7779-80, 7301-02
? M: ZV 7715/1 a 6; 7739-40/2; 7749-50/1
20: 1012, 1010, 1001, 1004, 1006n, 1002, 1811
? M: ZV 3604/1; ZV 2822/5
22: 1032, 1022, 1128, 1101, 1023, 1002
23: 3189, S 3512; R 3504; P 3622; 1811
26: 1811
34: 2827, 2830, 2816, 2606, 2630, S 1307 ? , 2408, 2402
? M: ZV 2822/4; 2629/6
83: 2826, 2829, 2812, 2810, 2811, 2823, 2814, S N 2616, 2405, 2825, 2511, R 2411
? M: ZV 2822/6 a 11; 2828/6; 2312/8
370/2: 1019
380: 1410
730/Pri krizi: 2822
Reply on: Dopravák #44844:
Nejake busy este chybaju takze mozno nepojde vsetkych 11 prec. Nedalo sa vyberat ze 1800-ano a 1803-nie musi to ist po poradi takze bude lepsie ked to pojde od 1821,tie vozy su horsie,kazovejsie. ?
Reply on: 2006 #44840:
škoda, škoda, tých Ik 435... /1810, 1821 ?/
Reply on: hoppusmark #44842:
Ja predpokladam 13xx a 23xx, 14xx alebo 24xx, alebo 1951-xx alebo 2951-xx ? variant je vela... len treba pockat (pokym kompetentny zacnu konat).
Reply on: hoppusmark #44841:
Tie moje návrhy boli teda 19** a 29**, kvôli dvom mercedesom by nemusela byť obsadená celá číselná rada
Reply on: 2006 #44838:
Myslím, že tu na diskusii bolo návrhov dosť (nejaké aj z mojej strany) takže inšpiráciu treba hľadať na imhd ?
Reply on: hoppusmark #44835:
Mozno 1810 az 1821 ale to je len spekulacia. Inak zaradene do premavky maju byt asi 3.7.2006 ?.Dovtedy sa budu striekat a pripravovat grafikony,prihlasenie vozov atd. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.