Okolo 12:15 ZV 7303 na L5 Račko smer Rača. Ináč to býva pravidelne pošeňský dispozičný záložák, tak to musleo byť dosť divné, že sa na L5 dostal... Iba že by dnes slúžil na Hl. Stanici ?
na zastavke Sipova smer ruzinov je vykapa plynova vraakosa 2616 na 78/nieco:)... dneska chodia hrozne 78, rano jedna vynechala a teraz na obed dalsia... mozno to bola ta ista:)
Z nedele:
- 7785-86 od 13.51 h. vypadol (13.45 h. odisiel do vozovne) z linky 12/10, neskor ho nahradil ZV 7715 a napokon 7301-02
- 7751-52 okolo 17. h. vypadol na linke 1/2, neskor ho nahradil ZV 7718 (aj na linke 12) a napokon 7819-20
- 2810 okolo 18.40 h. vypadol na linke 83/5, hned ho nahradil od 19.06 h. ZV 2818 a napokon 2819
- 2801 okolo 19. h. docasne vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil ZV 2607
- ZV 1610 na 21/6 po 16:40, neskor ho nahradil 1816, mam pocit, ze tam bol aj povodne, ale neviem na 100 percent - zajtra by mal byt na 39/3, ak si dobre pamatam, tak ak tam bude, tak bol aj dnes na 21/6 cely den ?
21: 1322, 1603, 1801, 1627, N 1617, 1816, R 1001
NV/504: 1617
Myslím, že tento problém má dve strany mince. Vodič by mal vedieť, kade jazdí a podľa toho aj poskytnúť cestujúcim informácie slušným spôsobom (veď je to služba zákazníkovi). Na druhej strane sa môže stať aj toto: dajme tomu, že celý ten rozhovor trvá tých 10 sekúnd, ako spomenul Andy. Zdá sa to málo, ale vďaka tomu potom nemusí napríklad stihnúť zelenú na semafore, čo je zdržanie aspoň také 2 min. Následne ľudia nestíhajú prestupy atď. Čiže ako hovorím, dá sa na to pozrieť z dvoch pohľadov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Quakeman