Andrej (anndy008): dobre, ale zabudas akosik na to, ze ak to xces niekoho ucit, tak nasobenie a delenie premennou nie je vhodna uprava vzhladom na to ze mozes pridavat/stracat riesenia :-))
si: no ja som si to tiez pocital na menej uprav. ale ked chceli pochopit, tak som to uplne rozpisal. To mam skusenosti, ze na pochopenie je dobre co najdetailnejsi postup.
Andrej (Anndy008): troska zbytocne vela uprav, ktore v konecnom dosledku mozu byt nevhodne :-)) co tak skusit:
n = 1 + 0.5n /-0.5n (to pre tych co su moc nexapavy a potrebuju sledovat co s tym robim:-))
0.5n = 1 /*2
n = 2
Ferro, tr3mp: Do kelu, ja som to akosi nepochopil!!! Ja neviem pochopit, ako si prisiel na to, ze n ( hmotnost )=2. Prosim skuste mi to este vysvetlit. Diky.
Info z utorka:
- okolo 7:30 h. doslo k dopravnej nehode medzi osobnym autom a autobusom na Stefanikovej ulici, smer stanica, v tom zuzenom priestore. ( RE )
- 4207 o 7:13 h. odisiel pre poruchu na linke 93/4 do vozovne
- 4210 pred 8. h. bol odtiahnuty pre poruchu do vozovne ( bol videny pri ako sa otaca pri vojenskej nemocnici ), pravdepodobne z linky 84 alebo 92
- linka 83/5 rano o cca 7:40 h. neprisiel do Dubravky, neskor isiel 2945
- 7830 ako ZV na linke 1/6 uz po 7. h., neskor ho nahradil 7767-68
- 7602-10 docasne vypadol okolo 9:15 h. na linke 5/7, neskor ho nahradil ZV 7057
- 1017 pred 10. h. mal defekt za zastavkou Vrancovicova na lavom prednom kolese na linke 37
- 7809-10 pred 11. h. bol pre poruchu odtiahnuty voznom 7074 ( linka 4 ) z linky 12/6, neskor ho nahradil ZV 7830 a napokon 7807-08
- 7839-40 o 13:35 h. odisiel do vozovne z linky 1/4, neskor ho nahradil ZV 7830 a napokon 7809-10
- 7733-34 o 14:29 h. odisiel do vozovne z linky 1/8, neskor ho nahradil 7837-38
- 7843-44 o 16:15 h. odisiel do vozovne z linky 1/7, neskor ho nahradil ZV 7830 ( dnes na roztrhanie ) a napokon 7839-40
- 7807-08 vypadol na linke 12/6 po 16. h., neskor ho nahradil ZV 7833 a napokon 7733-34
- linka 34/2 do popoludnajsej zmeny nebola vypravena
To, ze elektricka asi pol tony nevazi, mi doslo az neskor, ale spravne to malo byt 4 tony. A ani nie je nutne nad tym rozmyslat, staci pocuvat... radio
Kedze som cez vikend v Blave moc nebol (vobec), tak tu toho dnes napisem relativne malo.
Piatok 1409 ZV na 39 (okolo 10:00 Mlynska); pondelok 3604 ZV na 21 (odchod z ASMN cca 20:30) - fakt velmi plna; dnes okolo poludnia 6283 na 210 (pri stanici) - mimochodom prvy krat som videl ten displej, vyzera ako reflexna folia.
Jano: podla mna mas v postupe odvodzovania chybu
"Ak jedna elektricka vazi jednu tonu a pol elektricky, kolko vazia dve elektricky? Mozete
uviest aj vysvetlenie."
Nech n - hmotnost elektricky, zo zadania n = 1 + 0,5 n => 0,5n = 1 => n = 2; teda 2n = 4 [t]
Ferro: Tak to nie je elektricka, lebo ta vazi viac..... Nic v zlom. Ale myslim, ze ak vazi tonu a pol elektricky k tomu, tak dve budu vazit 2 tony a jedna elektricka k tomu = 3 tony ( ak jedna ma tonu ). Alebo je v tom nieco ine?
Dnes sa mate na co tesit, spolu s Darrom sme uz nieco nazbierali, ale podrobnosti az vecer.
Ja mam tiez jednu genialnu hadanku:
Ak sa ruti ik280 do pravotocivej zakruty rychlostou 30km/h, pricom uhol jej zakrivenia je 60 stupnov, aka je odstrediva sila jeho vleku?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ferro
Ja len doplnam: 93/8 4401 a 95/6 4844