Ad:4924
V piatok v pohode behal na 96-ke
Ad:4929
To ste este nezazili jazdne vlastnosti takeho 2210...uff..onehdy sme ho mali vypraveneho na 59-ne, ked bol 2943 na poruche-plyn ako mokra spongia, pri bocnom vetre skakal ako koza na lade, brzda marna slawa-a to sa este vodicovi hompalala nad hlavou asi 15centimetrova kostra (ako predzvest toho, co z neho ostane na konci jazdy...)
Vcera som s potesenim zistila, ze na Braniku (zastavka Lucanka) nam KONECNE urobili novy podklad pod zastavku-pekny betonovy, snad vydrzi dlhsie
V piatok v pohode behal na 96-ke

Ad:4929
To ste este nezazili jazdne vlastnosti takeho 2210...uff..onehdy sme ho mali vypraveneho na 59-ne, ked bol 2943 na poruche-plyn ako mokra spongia, pri bocnom vetre skakal ako koza na lade, brzda marna slawa-a to sa este vodicovi hompalala nad hlavou asi 15centimetrova kostra (ako predzvest toho, co z neho ostane na konci jazdy...)
Vcera som s potesenim zistila, ze na Braniku (zastavka Lucanka) nam KONECNE urobili novy podklad pod zastavku-pekny betonovy, snad vydrzi dlhsie

Z
Myslim, ze dneskom sa 13sk stava ostro sledovanym objektom imhdakov
Okolo mna prefrcal v piatok na 4944/95/7
(Podarilo sa mi otvorit pieskovisko, takze som v obraze :))
Nieco malo zostav z dnesneho rana:
4930/85 ma akysi zvlastny "podzvuk" - motor znie syto ako vzdy, len je akysi dychavicny
namiesto 2929 vypraveny 2939/78
OK 4402/68
Ad:Darro
Ten clovek, v garazi familiarne zvany MANITOU (pripadne JAN KRSTITEL), jazdil pred rokmi 118 s vozom 4856 - neskor bol aj s vozom prelozeny na 117-ku (mam niekde v analoch tusim aj poradove cislo), potom nafasoval 4212 a skoncil na 93, kde je s vozom 4806 doteraz