Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: COLOR #25135:
A nejaký trolejbusový nebol? 🙂 Na linke 61 by to nebolo také nemožné. Keby bol záložák na Trnávke a pokazila by sa nejaká 61 na letisku, tak by ju mohol hradiť od Trnavskej, to je dosť dlhá trasa a je celá zatrolejovaná. 🙂
Takze vcerajsie starinky, ktore som sem zabudol napisat vecer:

1004 ZV L61
4837 ZV L61 (tieto dva zrejme robili posilu)
1513 ZV L61 (okolo jednej videny ako ide z Bajkalskej na Trnavsku bez tabulky ZV s prazdnym transparentom, ZV od ca. 16:30)
2818 ZV L61

Na L61 sa vcera asi vystriedali vsetky A zalozaky ?
Takze jedna prosba od Johnyho 😨
Ak niekto z vas uvidi na 83 dake ZV, to je jedno kedy, dnes, zajtra, hocikedy, nech to bud:
- da vediet jemu na mobil (ti co maju jeho cislo)
- da vediet mne (ti co maju moje cislo, ale jeho nie)
- alebo napise sem na net (ti co nemaju ani moje, ani jeho cislo)
Najlepsie bude ak budete vediet cas, smer a cislo voza, poradie si uz s Johnym zistime...

?
Som si spomenul... 1401 na nejakej 97 smer Astronomicka vykapata na zastavke Hrobakova vcera asi okolo 20.30.
Reply on: fobust #25115:
Bola to 2617 z linky 61. Pokazila sa kúsok pred Hlavnou stanicou pred 16.05. 16.08 dorazila Liazka 8275, ktorej vodič sa pohrabal pod odklopným krytom v prednej ľavej časti pod okienkom vodiča. 2617 následne vlastnou silou odišla na stanicu rýchlosťou asi 5 km/h a o chvíľu sa z tade vracala už na tyči za 8275. V tom istom čase vypadla aj nejaka 63 na zastávke Tesco Lamač v smere do centra.
Vyprava zo vcera:

41: 3637/1
61: 2611/1, 2618/2, 2623/7, 2607/9
74: 2610/2
80: 3506
81: 4825/1, 4848/2, 4404/3, 4842/4, 4215/5, 4832/6, 4849/10
86: 1803/1, 1818/3, 1514/6, 1807/8
91: 1101/1
93: 4836/1, 4200/5, 4850/6, 4845
95: 4840/2, 4811/4
97: 1410/3, 1801/6, 1402

506: 4200, 4506 /z 11. na 12.6./
Reply on: Darro #25129:
? ? ?

?
Reply on: COLOR #25127:
Aj ty bud ticho... ?
Dnesny postreh:

Linka c.93: 4200 13sk? ☺

Linka c.95: 4802

Linka c.90: 4831 majitel z 4214 DemolitionMAN?.

Aaaa kaslem na to este ma znesiete zo sveta ze to sem pisem... paaaa. ?
Reply on: Darro #25126:
? ?

?
Reply on: Andy #25125:
Oni nerozmyslaju hlavami, ale ritami vies... ? to bude asi tym. Aj ja by som to urcite urobil takym systemom ako ty lebo by to bolo urcite efektivnejsie ako dnes. ?

Tomas: Ty bud teraz ticho... stale sa len hadas. ? uz mi leziete na nervy. OBAJA. ? Hambite sa OBAJA. ?
Reply on: Tomáš #25117:
Ja absolútne nechápem, prečo sa na každú prevádzku dáva čo najviac typov vozidiel. Však keby mala každá kolóna tak maximálne dva typy vozidiel, zrejme by sa im to udržovalo jednoduchšie. No najväčsí problém je asi v tom, že takmer každá dodávka nových vozidiel je iného typu.
Reply on: Andy #25123:
To s tou zvlastnou jazdou je OK, ale viac ma v tej suvislosti nastavlo este jedno MINUS - bocne transparenty ukazovali v 50% pripadov len ZVLASTNA JAZDA a zvysnych 50% pripadov bolo ZVLASTNA JAZDA LETECKY DEN.

Inak naozaj som az cumel, ako casto tie busy chodili v case najvacsieho navalu.
Reply on: Andy #25122:
Ideálne by bolo, keby linka 61 premávala tak ako normálne s tým, že linka H by premávala z hlavnej stanice presne po trase linky 61 s výnimkou zachádzky k Avionu. Pred odchodom linky 61 zo stanice by vždy určite išla linka H, aby 61 nebola taká plná.

Čo sa týka digitálnych transparentov, radšej ako "zvláštna jazda / letecký deň" by som prijal iba veľký nápis "Letecký deň". Neinformovaní cestujúci si totiž niekedy pri pohľade na nápis "zvláštna jazda" myslia, že to je nejaký špeciálny autobus a radšej do neho nenastúpia.
Reply on: COLOR #25121:
Ja som bol pozriet iba v meste cez obed a linka B vtedy moc casto nepremavala a aj tak bola prazdna, ale 61 bola riadne narvata. Podla mna je zvlastne, ze si organizatori zvolili tu linku B z Bajkalskej, ked odtial skoro nikto nejde a vsetci sa potom tlacia v linke 61... 🙂 Radsej ziadna linka B nemala chodit a mali viac posilnit 61.
Takze suma sumarum, dnesna doprava na SIAD 2004 bola zvladnuta na 2 az 2-, ale vina lezi aj na pleciach organizatorov, ktori zrejme objednali malo busov (nebolo to az take kriticke).
Plus:
- Celkom dobry interval, navstevnikov ale asi bolo viac ako sa planovalo
- Posilnenie dopravy povolanymi zalozakmi v case najvacsieho naporu (!)

Minus:
- Okrem povolania ZV takmer ziadna organizacia dopravy. Dispeceri trochu spanikarili, ked prislo na zastavku vela ludi, preto pustili vela vozov, lenze ked tych ludi zacalo chodit este viac, busy sa pomaly ale isto minuli a potom sa dlho cakalo a boli sardinky. Ked ich zacali pustat, odchadzali nie uplne naplnene.
- Nahodne vypravovanie busov - aj ked linka B mala mat polovicny interval oproti linke V, zazil som, ze na zastavku prisli busy v poradi B, V, 61, V, V, B. Prekvapivo, aj linka V bola dost vytazena.
- Jednym zo ZV bol Ik415, ktory by som byt dispecerom poslal na L88 a z L88 by som stiahol klobasu na posilnenie.
- Linka 61 bola posilnena, to je prima, ale radsej mali spravit okrem linky B aj linku X61, ktora by nezachadzala cez Avion, pripadne B az na stanicu!
Reply on: Darro #25118:
Trida cislo 402 ?
Dakujem Tomasovi z wapu, ktory mi len "prilepsil"... Dufam ze je kazdemu jasne ze konflikty nie su mojim cielom.
? ? ? UZ MAM TOHO PLNE ZUBY!!!!! ? ? ?

UZ SI ZAVRITE PAPULE A NEPISTE SEM TAKE SRACKY, TY TOMAS *** NA COLORA A COLOR TY UZ NEPIS NIC CO SA TYKA TOHO POSRANEHO VOZU KUA... JAK MALE DETI V JASLACH. ? ? ? ?
Reply on: J #25116:
No najprv pojdu na 2.DPA, lebo ako vidime tak 1906 a 1919 a par dalsich vozov sa stale poziciava:) I ked by som bol velmi rad, keby sa nieco poslalo aj na 4.DPA, pretoze to je sila.
Tak vies 1803 je aj po technickej stranke dobra, takze by nebolo dobre, keby ju pridelili niekomu druhemu. Ale ked ju zoberu tak ju zoberu, nic sa neda robit ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.