Reply on: galiyosha #21276:
Tykadlo: Ach jaj, Solingen. Tam keď trolejbusu vypadnú zberače, tak to je taká mimoriadna udalosť, že sa to dostane aj do pamätnej publikácie k 50. výročiu trolejbusov. Tam by Pertinaxa zastrelili pred zoradenými trolejbusmi. A ten trolejbus má vzadu motor z VW chrobáka, takže je to taký prechodca našej slávnej trejsiny ?.
galiyosha
Keby sa ten testovaci MAN A26 dodal s bratislavskymi pomermi na zreteli (usporiadanie 2+1, uzsie sedacky, viacej tyci pre stojacich cestujucich, odstranenie turniketu a fotobuniek, vytvorenie plnej kabiny vodica), tak z mnou videnych NP autobusov by som jeho interier hodnotil ako najlepsi ako z hladiska estetickeho, tak z hladiska usporiadania. Vystup na sedacky nad motorom vobec nie je dramaticky a zadna cast tak posobi daleko estetickejsie, nez kredenc v Solarise. Jediny mierne negativny dojem som mal z toho, ze uz teraz, kym ten autobus este smrdi novotou, v nom obcas nieco zavrzga a zahrka, ale to asi plati pre uplne vsetky sucasne vozidla. Co sa tyka exterieru, tam nie je o com -- paci sa mi daleko daleko najviac. Snad len to, ako ten CNG motor (ne)taha vo mne nebudi nadsenie. Samozrejme, to su len cisto subjektivne dojmy mna ako cestujuceho. Nemozem posudit technicku uroven vozidla.
Osobne si myslim, ze klbove TAMy su z busov momentalne to najkrajsie, co v Bratislave mame -- ked si odmyslim tie handry namiesto transparentov, spinu, hrdzu, diery v oplechovani a balkansky interier. ? Keby sa na nich spravila generalka, vymenili sedacky v interieri a dostali digitalne transparenty, boli by to krasne autobusy.
Re #21278 J: Sice neviem po nemecky, ale fotografia je datovana 1999 a podla strojoveho prekladu sa v texte pise cosi o roku 1985...