Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: marian #19528:
50 šafárikovo námestie a pešo. Alebo 202 Tesco-Kmart-Prior Cintorínska a odtiaľ pešo. Alebo nejaký iný trombelus Kollárovo alebo Hodžovo nám. a odtiaľ pešo.
I.
viete niekto ako sa dostanem z mlynskych niv na primacialny palac,dakujem
Reply on: fobust #19525:
Ale hej, lenže na JD je tých, čo nevedia jazdiť, tak 50%, zatiaľ čo v Cíferi asi 80%. A kto Ťa vozí v 7/2? Ten, čo Ti zatvára dvere pred nosom:-)?
Reply on: S499.1023 #19524:

Apropo, ja kazde rano cesujem 7/2 a nemozem sa na obsluhu a techniku jazdy stazovat. Horsie je to po praci, lebo to chodim kadecim a teda aj kadekym. 🙂
Reply on: S499.1023 #19524:

Aj na JD je dost vodicov ktori nevedia jazdit... To hadam uznas tiez, ak si objektivny. 🙂
Reply on: frenky #19508:
90% Cíferanov sa nezabehne nikdy v tom zmysle, aby jazdili ako ľudia.
I.
Reply on: Emo #19498:
4807 bola vcera urcite na 93-ke
Reply on: Tomáš #19519:
Ja mam z tych prevodoviek skor dojem, ze to nie je ani tak nastavenim, ako skor nejakou poruchou - hydromechanicka prevodovka totiz funguje zhruba tak, ze vacsinu casu je ten-ktory stupen zaradeny ako priamy mechanicky prevod, a len v case rozbehu z malych rychlosti a preradovania su v cinnosti hydrodynamicke menice (tie totiz nie su stavane na trvalu zataz), ktore zabezpecuju plynule rozbiehanie voza aj v tychto fazach. A ked som pocuval tieto prevodovky, zistil som, ze oni jednotlive stupne proste vobec nezaradia mechanicky, a celu dobu (vsetky 4 stupne) rozbiehaju na hydrodynamickych menicoch, takze motor nema dovod klesat s otackami pod uroven vyziadanu plynovym pedalom, a ten rozbeh na ZF-ackych hydrodynamikach citit (tu som porovnanim zistil, o com je Voith - ma okrem ineho podstatne ucinnejsiu hydrodynamiku nez ZF) - v malych rychlostiach to este ide (prevod do sily) ale na 4-ke uz na rovine nerozbehne na viac ako cca 80% otacok motora. A keby som nepocuval co robia menice v prevodovke, tak absolutne nemam sancu zistit, kedy to preradilo a na ktory stupen, jednoducho to rozbieha uplne plynule (preradenie ani necitit) pri konstatnych otackach (ak sa vodic nehra s plynom) a postupne mu so zvacsovanim rychlosti vyrazne slabne sila 🙂 A ked pusti plyn, zas naprava cez menice kruti motor, takze ten ma potom podstatne nizsie otacky ako pri mechanicky zaradenom stupni. A ak by mal taky voz nebodaj ist do kopca, tak chudacik spomali na 60-70% otacok motora (podla zataze a stupania). Ak sa budete viezt tymi vozmi, vsimnite si to, presne takto sa spravaju 🙂 Tuto poruchu mala kedysi davnejsie aj 4800-ka (pravidelne sa vtedy objavivsia na 92-kach) a aj vodic mi potvrdil, ze to je abnormalita a daval to na poruchu, len s tym akosi dost dlho nepohli 🙂
Dnes iba strucne:
- 2627 o 16.50 h. docasne odisiel z linky 34/5 na plnicku, nahradil ho ZV 2304 (ZV mi pozrel Stando ;-P )

83: 2820, 2830, 2629, 2944, 2938, 2818, 2809, 2515, S N 2810, 2408, 2811, 2512, 2403
504: 1818

Zdenko: Vsetko najlepsie k meninam vela papiera, vela pier (pisacieho materialu), vela toneru na tabulky a najma vela trpezlivosti pri robeni vyprav a samozrejme, nech sa ti splni vsetko co si budes zelat 😉
Reply on: COLOR #19514:
Podla policie bude uzavrety este hodinu. (RE)
Reply on: frenky #19511:
Nie, 2 vozy z PETRZALKY 4828 a prave 4849 maju posahanu prevodovku tak je to nastavene na vysokeee obraaaatky:-)
Ani nepreslapuje, iba bezne drzi plyn a otacky vybiehaju na 2200:-)
Reply on: COLOR #19514:
ale evidentne to asi bolo dost drsne ked boli zablokovane oba smery... keby nebolo vonku tak zima, tak vezmem bike a idem omrknut.
6309 nikdy nejazdila ako linkovy voz s vlkmi. hned to bola skola aj ked cislo 8144 bolo dokepend neskor a par dni jazdila ako voz as s normalnym cislom. ma dodnes mechanicke oznacovace cl a sablonovane ak stojite... a ked zaznie... taktiez je tam mapa siete z roku razdva a neoznaceny... cela upraua na skolu spociva v demontazi kabinky a pridani sedacky instruktora a montazi dalsieho brzdica (paralelneho) vzduchovej brzdy. inak sa nicim nelisi.
Reply on: COLOR #19514:
Keby nebola noc, tak by som sa siel aj pozriet, ale take veci sa vzdy ako naschval stavaju v blbom case...
Kaslem na to, robim novinku... 🙂 🙂
Aha, to si zasluzi bold 🙂 Retazova nehoda na Novom moste, ND cez Stary most (neviem ci ND ako ND, asi len obchadzka...).
Info Max - z radia.
Retazova nehoda na Novom moste, ND cez Stary most (neviem ci ND ako ND, asi len obchadzka...).
Info Max - z radia.
Reply on: COLOR #19505:
Dnes som toho kydol viac 🙂 Najprv MAN, potom trolejbusy...
Ja som dnes kukal na 4849, bola na 93 ci kde. No ja neviem, ale zdalo sa mi, ze velmi moc reval motor pri rozbehu a pri vysokych otackach preradoval. Bud tomu tak naslapoval, alebo by to chcelo mierne upravit prevodovku... boh vie.
Reply on: frenky #19509:
Anoooo vidiiiiiiim.. Dakujem d3k0 ..
ALe ta 4807 vazne vyzera dobre:-)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.