Na fotke z #181978 je vidieť logo ESKO. Takže pokiaľ sú to nové výhybky, výrobca ten istý čo doteraz. Škoda. Alebo sa už kvalitatívne dotiahli na konkurenciu?
DPB: Linka 3: prerušená premávka na Račianskej (Riazanská) smer Račianske mýto. Route 3: service suspended on Račianská (Riazanská) towards Račianske mýto.
Neviem no starý CP bol taký že išla v špičke rannéj škodovka následne 2*K2 a takto dokola ak sa nemýlim
Teraz je to rovnomernejsie rozložené ... Ale nemyslím si že by L1 nejako veľmi trpela oslabením o tu 1 minútu v špičkách (to už mohli nechať službu 1/4 obsluhovanu NP vozom aby niekto nenadaval že mimo špičky jazdí pri Tom intervale VP voz, ale tak to isté by mohli tvrdiť aj cestujúci na linke 4)
Konkrétne tieto dve Svätoplukova a Prievozská vyšli celkovo na 68731,60€ bez DPH a cena bola presne na polovicu čiže 34365,80€ bez DPH jedna. Ale teda to nie sú čisto výhybky ale aj demontáž povodných, montáž nových, výmena drôtov v nejakej dĺžke atď. V zmluve je aj výkaz-výmer kde sú jednotlivé položky rozpísané. Výrobca tam ale nie je uvedený.
Nemáme. To nebola symetrická výhybka, čiže do odbočky ako jazdí 71, bolo treba jazdiť pomalšie. Výhybka je normálny spotrebný materiál, ktorý sa časom a používaním opotrebuje a zastará, a potom sa musí vymeniť.
Tak opotrebovaných vyhybiek je tu asi dosť ešte. Niečo sa zmodernozivalo už sice ako napríklad Nivy pri výstavbe, Jelačičová pri rekonštrukcii atď. Ďalšia časť sa bude modernizovať v ramci rekonštrukcií TT alebo budovania nových. Napríklad pri budovaní TT Grófska Niva sa budú budovať nové a rekonštruovať staré na prejazdt 40km/h v úseku kade bude viesť nová trať. Kazdopádne tieto 4 spomínané v mojom prvotnom komentári sú označované ako "najkazovejšie" a preto začalai ich výmena. Čo mňa osobne teší lebo ta na Prievozskej napr bola naozaj des. Prešiel voz a výhybka hneď blikala a niekedy si musel prehadzovať na niekoľkokrát.
Tak ono problém bol, že teraz zvládala asi rak 10-15km/h čiže voz sa musel vpodstate rozbiehať 2x. Zo zastávky a za výhybkou. V súčastnosti už teda nebudú musieť zo zastávky vyjsť nižšou rýchlosťou ale plynulo sa rozbiehať už zo zastávky. Rovnako tak vzhľadom na zastávky na znamenie nie vždy voz na Prievozskej stojí. Hlavne vo večerných hodinách, takže nie je potrebné aby zbytočne brzdil na 10-15km/h kvôli výhybke aktuálne už.
Dadino