Sedlo do Rače 4 min. netreba. Na súčasnej L1 zase stačí 7-8 min. Na Račianskej ul. je zase málo 2,5 min. ráno. Úbytok kapacity v hodine cca 1500 ľudí je v tých vozoch cítiť.
Ani do Karlovky netreba sedlo 2,5 min. No nemáš to, kde skôr ukončiť a žerie to zbytočne vozokm po Kútiky.
Byvam na Riazanskej a musim povedat, ze usek Riazanska - Blumental je medzi 7:00 a 8:30 uplna katastrofa. Najviac lutujem mamicky s kocikmi, maju prakticky nulovu sancu nastupit. Aj my sme mali problem nastupovat a samozrejme elektricky za sebou, lebo Cabelkova. Blumental (cca 7:55) stali eliny linky 3 4x za sebou, som to sledoval.
Aktuálne podľa ZT: L4 7837+38 spoj uviazol medzi zastávkami Most SNP a Šafárikovo námestie. Tejto súprave chýbalo pár minút do prvého dokončenia celodennej služby od prehliadky
By na zaujímalo ako majú ošetrené predpisy v Brne (ale zažil som to už aj v Prahe) kde bežne trčia za nástupište aj o 5-10 metrov, len aby obslúžili spolu s vozom pred nimi.
Prvým krokom by malo byť predĺženie nástupíšť na Blumentáli, stačí len o jeden alebo dva metre. Na terajšom nástupišti sa dve električky nezmestia, trčia vždy len zadnými dverami a navzájom sa zdržujú obe linky (a to nehovorím o autobusoch). Ušetrilo by to minimálne minútu. Zmena by sa prejavila najmä rýchlejším odbavovaním cestujúcich.
Teoreticky by sa dalo zdvojnásobiť ranný interval L3 z 2,5 min na 5 min, ušetrilo by sa tým cca 20 vozov/súprav, z ktorých by sa využilo 14-15 na L7 (5 min interval) v okružnej trase Rača - Centrum - Rača a 5-6 vozov na L1, ktorá by v rannej špičke chodila namiesto NĽS do Petržalky, kde by bol s L3 tiež zachovaný preklad 2,5 min (zhoršenie ranného intervalu L1 z 4 min na 5 min za cenu zvýšenia kapacity - nahradenie K2S Škodovkami alebo súpravami)
Hej ku konci špičky išli aj kedysi vo vláčikoch k Blumentálu L3,7 a teraz aj samotná L3.
Bez preferencie priechod Riazanská, Čabelkova križovatka a ak si stlačia dopyt chodci na Vinohradoch tak následne čakajú aj električky na signál. Krasňany a Záhumenice neviem či sú už pod preferenciou. Potom sa ľahko dobiehajú postupne smer centrum.
Nezabudni, že by sa musela aj L7 obnoviť. L1 by musela byť tiež iba špičková v trase až do Petržalky. Na Račianskej sa do vozov tlačíš už teraz od Riazanskej a ak to chytá vlak tak už od Vinohradov.
Keby bolo jednoslučkové obratisko aj pri Technopole dosť by to pomohlo a nežralo by to toľko vozov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
upravovač fotiek