Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #180670:
Dynamické riadenie cez slučky a trolejové kontakty bolo, ten radič sa volal GA-V ako Verkehrsabhängig. Ale na CTFZTM bol radič EST a ten to nevedel. A po 70. roku bola stopka na nákupy zo západu. Česi si inteligentne kúpili licenciu na hoci aj zastaralý ale spoľahlivý Signalbau Huber a Slováci ostali odkázaní na produkty AŽD Bratislava, ktoré boli rady, keď fungovali aspoň v pevnom cykle.
Každopádne dnes by to už nebol problém, len by musel niekto chcieť.
Reply on: MatejBA #180671:
No keby bolo po mojom, ako som už písal, tak tu by žiadny semafor nebol, len hlavná pre električky a stopka pre autá. Takže nech by hocikto odbočil odkiaľkoľvek, tu by ho zastavila stopka a nehôd by bolo menej...
Reply on: m@jo #180668:
Problém je, že podľa TP 117 smie byť doplnková šípka iba pre odbočenie doprava (napokon aj z tohto dôvodu sa umiestňuje napravo od návestidla). A tu je aj otázka, či práve to nezmýlilo vodiča - videl doplnkovú šípku, tak automaticky predpokladal, že platí pre pravé odbočenie a samotný tvar šípky si už poriadne nepozrel.

Inšpirácia pre signalizáciu sa zjavne našla v Jablonci - našťastie naša vyhláška už dve kmitajúce červené svetlá nepozná: https://www.youtube.com/watch?v=L9JkDIZThqg
Reply on: MatejBA #180671:
No kľudne mohol byť ešte jeden semafor pre IAD tesne pred traťou.
Reply on: Perto #180666:
Inak je vobec takato krizovatka legalna? Kde v ramci 1 krizovatky sa ti meni prednost lebo si na hlavnej na vedlajsiu lebo musis dat prednost? (teraz sa nepytam na prednost protiiducemu, ale ze vojdes do krizovatky a zmeni sa ti v polke krizovatke priorita cesty a musis zastavit pricom to nie je druha krizovatka ale stale ta ista)
Reply on: david11 #180669:
Tak hlavne dneska sú iné možnosti, vtedy asi ani dynamické riadenie nebolo a nehovoriac o tom, že dneska tieto výjazdy, dojazdy a iné manipulačné presuny sa môžu zaradiť do cyklu cez Vetru.
Reply on: kecho #180660:
Vraj sa im nezmestila do signálu križovatky. Ani IAD neodbočí z Vajnorskej na Trnavskú cestu. Opačne z Krížnej na Šancovú. Aj, keď podľa mňa na výjazdy z vozovne skoro ráno a zaťahovanie naspäť v noci to nemohlo vadiť ani vtedy.
Reply on: Perto #180666:
Autá nemajú zelenú naraz s električkou. Je tam doplnková zelená šípka rovno, tá svieti naraz so zelenou pre električky. Keď svieti plná zelená pre autá, električky majú červenú.
Reply on: Perto #180666:
A to ked ide clovek autom cez zeleznicu, tak sa nepozera, ci nieco nejde? Okrem toho je tam dost miesta na zastavenie pred kolajnicami
Reply on: Mhr1 #180664:
Písal som na inom fóre. Križovatky nemajú samostatný semafor pre odbáčanie, ale len jeden kde sú plné gule. Takže keď s električkou dostane zelenú súbežná cestná doprava, tak je zároveň možné odbočenie cez trať. A tam už stačí nepozornosť / neznalosť toho že spolu s križujúcim autom môže mať zelenú aj električka a bum ho pred ňu.
Reply on: kecho #180660:
Ty si tu predsa dlhoročný účastník a to sa tu už rozoberalo nespočetnekrát. Preto, že takáto fáza by totálne rozbúrala celú krizovatku Centrálne trhovisko Františka Zupku Trnavského Mýtneho.
Ukazovalo, že spoj prešiel cez zastávku Lúčanka a potom uviazol. Na zastávku Veľký Draždiak už električka nedorazila, lebo tesne pred zastávkou mala nehodu. Keď som cca o 15 minút išiel okolo električkou z mesta, eliny už jazdili a pri priecestí (pred zastávkou Veľký Draždiak v smere z Petržalky) stálo dispečerské auto a veľké biele auto s ťukancom okolo ľavého reflektoru. Netuším, ako sa to mohlo stať na priecestí so semafórmi - teda predpokladám, že tam sú tiež. Tieto malé priecestia mali byť rozlíšené iba dopravnými značkami Hlavná/Stop, výsledok by bol rovnaký...

Zberač mínusiek

Paráda.
Už jazdí. Do mesta necelých 15 min. nič nešlo.
Prerušená premávka do/z Petržalky. Niečo pri Lúčanke. Na zastávke ukazuje, že spoj uviazol.
Reply on: samuel_sb #180658:
Snad tu trat cez Kosicku aj s tym obratiskom v parku postavia v nejakom normalnom case.
Preco sa vlastne zrusila kolaj z Ruzinova na Vajnorsku cez nam. Fr. Zupku?
Reply on: samuel_sb #180658:
Premávka obnovená, avšak L4 sa krúti cez Vazovovu, Blumentál a Americké nám. späť do Dúbravky
Aktuálne prerušená premávka na TM z dôvodu vykoľajenej električky. Premáva NAD do Ružinova a na STN. N. Mesto
Reply on: Mopy #180656:
7510 mala nehodu s autom.
Reply on: jsk #180655:
Preco vypnut? Nastavit poriadne preferenciu! Ten stav podla toho co citam, je nastavenie aby to bolo normalne. Aktualne je to zapnuta CSS, ale treba to vyladit..
Osobne sa pojdem tym smerom konecne previest najblizsie v piatok..

P.S. nevie niekto co biolo asi okolo 11h na Spitlskej? Ked 3ka a 4ka sli odklonom?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.