Išiel som okolo 11:15-11:45 našťastie presne opačne, čiže bez zdržania. Zato som všetko v protismere videl. Netuším rozsah zranení, ale podľa toho, čo sa dalo z protismeru vidieť, išlo o dve ľahké nehody, krátko po sebe, jedna na konci mosta Lanfranconi a druhá tesne za jeho koncom na petržalskej strane. Neviem, ako to bolo z pojazdnosťou vozidiel, nevyzeralo to na nič vážne, nerozumiem, prečo sa nedá všetko urýchlene nafotiť a autá odsunúť do odstavného pruhu. Lebo, keď sa to robí tak zdĺhavo ako toto, je to čistá katastrofa. Kolóna začínala 2-3 km za Malackami, čiže ďaleko ešte pred X Lozorno. Poprosil som manželku, aby sa obzerala, či je nejaká informácia o kolóne, odklon aspoň pre osobné autá, ale nikde nič. Veď autá nemali púšťať na diaľnicu už v Malackách! Ale zjavne je to polícii jedno. Pritom, keď kolóna siahala tak ďaleko, tak sa to muselo stať už dávno, čas na prijatie adekvátnych opatrení teda bol. Neviete, o koľkej sa to stalo? Lebo zelená vlna o 11:30 hlásila dve staršie nehody na moste Lanfranconi.
DPB: Linky 4 a 9: prerušená premávka na Karloveskej. Linka 4 z Pri kríži premáva po Kútiky a späť. Linka 4: z konečných zastávok Zlaté piesky/Stn. Nové mesto premáva po Chatam Sófer (B) ďalej cez tunel, Kapucínsku (A), Námestie SNP a od zastávky Centrum (B) späť smer Vajnorská. Linka 9: smer Kútiky premáva po Kapucínsku (B), ďalej cez tunel na nábrežie, Šafárikovo námestie (A), Námestie SNP, a od zastávky Poštová (B) späť smer Astronomická.
DPB: Náhradná autobusová doprava X4 premáva obojsmerne medzi zastávkami Chatam Sófer - Metrologický ústav.
Ale bez funkčného zadného displeja nevieš či ide o tvoju linku alebo inú. Navyše keby aj išlo o poruchu tak prítomnosť ľudí ti nič neodkomunikuje, lebo nevieš z nástupišťa usúdiť či náhodou nebola porucha práve teraz nahlásená a cestujúci ešte nemali čas vystúpiť.
Nejak nevidím ako je tá reklama k diskusii vôbec relevantná.
Zberač mínusiek