Ale bez funkčného zadného displeja nevieš či ide o tvoju linku alebo inú. Navyše keby aj išlo o poruchu tak prítomnosť ľudí ti nič neodkomunikuje, lebo nevieš z nástupišťa usúdiť či náhodou nebola porucha práve teraz nahlásená a cestujúci ešte nemali čas vystúpiť.
Nejak nevidím ako je tá reklama k diskusii vôbec relevantná.
Ja som pred asi dvomi týždňami nenastúpil a zrejme to bola moja chyba. Prišiel som busom linky č. 37 na zastávku ZOO a potreboval som sa čím skôr dostať odtiaľ prestupom k nemocnici Kramáre. Pred busom č 37 stál v zastávke autobus, ktorý na zadnom displeji nemal označené vôbec nič. Keď som vystúpil tak som si všimol že má otvorené všetky dvere, vravím si asi porucha. Keď som však prešiel o kúsok ďalej, tak na bočnom displeji mal zobrazené, že ide o linku č. 32 a videl som v ňom aj cestujúcich. Bol to polepeny reklamou nejaký starší SOR či čo to bolo za rachotinu, takže kvôli vynikajúcemu polepu reklamy a rovnako vynikajúcemu technickému stavu displeja som zmeškal prestup. V momente keď som zistil, že ide o riadny spoj linky 32 daný vodič zavrel dvere a odišiel. A ja som čakal na tej zastávke ďalších 10 minút či kolko na ďalší spoj. Proste geniálne služby, čo vám poviem.
Osobne som zažil v Prahe. Prasknuté potrubie, prerušené koľaje, obrovská jama, v nej 2 robotníci, zastávka prekrytá čiernym vrecom, nápis zastávka je zrušená. A dve dámy nadávajúce, ako dlho nejde električka... Pražskí vodiči mali heslo: "Postav pred Pražáka h***o natreté na červeno, vstúpia doň".
#2509 má vážne problémy s “infotainmentom”. Označovače v ňom tiež chvíľu idú a chvíľu nejdú, na displeji sa chvíľu neaktualizujú zastávky a potom áno (ale čas drží presný).
Nastúpili by ste do neoznačeného busu?
Podbíjačka bola o 16 (keď som tam bol) na vnútornej koľaji obratiska a nikto s ňou nemanipuloval. Posledné dva odchody linky 1 po 16 mali byť z nástupišťa A ale oba boli vykonané z nástupišťa C.
Miro