#2509 má vážne problémy s “infotainmentom”. Označovače v ňom tiež chvíľu idú a chvíľu nejdú, na displeji sa chvíľu neaktualizujú zastávky a potom áno (ale čas drží presný).
Nastúpili by ste do neoznačeného busu?
Podbíjačka bola o 16 (keď som tam bol) na vnútornej koľaji obratiska a nikto s ňou nemanipuloval. Posledné dva odchody linky 1 po 16 mali byť z nástupišťa A ale oba boli vykonané z nástupišťa C.
Najideálnejšie, v roku 2025, by bolo, keby to vedel ovládať dispečing. Vodič má na starosti vozidlo a cestujúcich, nemá sa kedy hrať s transparentami. Dispečing vie, kde ho poslal, malo by to byť poprepájané. V roku 2025 je určite dostupná technológia a zmena by sa dala naplánovať na niekoľko rokov - ako všetko poprepájať a ovládať z centrálneho počítača. Začať by sa dalo električkami - máme málo tratí a liniek, takže na tom by sa to dalo odskúšať.
99% tých hlásení čo sú prednahraté sú v praxi nepoužiteľné…
Odklon síce zadám, ale keďže “najnáročnejšieho zákazníka” BUSE zatiaľ niečo ako pražský “síťový režim” implementovať nenapadlo, tak od toho momentu zamrzne infosystém v celom voze až do zrušenia tohto režimu…
A panely sú často posledná vec ktorú vodič rieši. Ja nemám často ani priestor vyťahovať kódovník a lúštiť z neho príslušný kód, nieto ešte listovať v zozname cieľov v PP.
Toto by malo byť v palubaku pokiaľ sa nemýlim...
Ale operatívne miesto X3 mohli predĺžiť 95 (nasadiť o 2 poradia naviac) aby sa vedel vykryť čas a cestujuci by nemuseli vykonať prestup navyše
Ja som minule išiel L3, ktorá išla operatívnou výlukou cez Vazovovu a Krížnu a vodič pekne všetko hlásil do mikrofónu. Aká bude trasa, aká nasleduje zastávka... závisí asi od šoféra a jeho schopností/chcenia. Škoda, že nechcú všetci...
A nemá náhodou možnosť vodič zadať odklon a navolit si cieľ podľa potreby?
+ vyhlásiť nejaké predpripravené mimoriadne hlásenie? (Neviem, či ich vôbec DPB ma prednahraté). Toto by mohlo v takejto situácii stačiť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ma178rek
Ale operatívne miesto X3 mohli predĺžiť 95 (nasadiť o 2 poradia naviac) aby sa vedel vykryť čas a cestujuci by nemuseli vykonať prestup navyše