No Vinohrady sa používajú primárne tak ako som písal keďže ráno idú všetky spoje L7 smer Rača a poobede kvôli vlakom stoja na zastávke smer Rača
Teda pokiaľ sa nič nezmenilo...
Ale je to stále málo ... Vinohrady sa používajú taktiež protismeru hodinových ručičiek a detto Rača ...
Takže máme obratiská
Hlavná Stanica, Ružinov, Zlaté Piesky a Dúbravka kde sa ide proti smeru
Karlova Ves kde sa ide v smere hodinových ručičiek
Rača je obsluhovana výhradne vozidlami 30T takže tam sa to mení pravidelne a obratisko Vinohrady nie je pravidelne obsluhovane 29T
Takže stále je veľký nepomer
v pripade jednosmernych elektriciek premavajucich v tej istej trase sa na samotnej trase da predpokladat ze je pri celom kolecku rovnaky pocet lavych a pravych oblukov; akurat ze nam to kazia obratiska, ktoretuto rovnovahu rusia a na kazde kolo pripada jeden 360 stupnovy lavy obluk navyse (az na jednu drobnu vynimku su vsetky obratiska (do ktorych mozu v pravidelnej premavke jednosmerne elektricky) realizovane ako vyhradne lavotocive pri pravostrannej premavke)
takze nejake nerovnomerne stranove opotrebnie obruci sa teoreticky ocakavat da (ako to je v praxi netusim)
To by platilo na jednokoľajke, kde by nebola slučka ani na jednej strane (napr. Tatranská električka). Ale ak je na jednej strane slučka, ako na e3, situácia je zložitejšia. Nejde len o ľavo-pravo, ale aj o predo-zado.
trolejbus6207